Omgeving vertellen na 10 weken?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Luvv, Dec 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    In juli is onze 2e dochter na 32 weken zwangerschap plotseling overleden. Inmiddels ben ik weer zwanger en hebben we vorige week het hartje zien kloppen. 9 januari hebben we weer een echo. Ik zal dan bijna 10 weken zwanger zijn. Als dan alles goed is hoe groot is de kans dan dat t nog misgaat? Hetzelfde als na 12 weken of is de kans nog altijd groter? Ik zou t zo erg vinden als ik t net verteld heb en t gaat nog mis. Maar als de kans heel klein is wil ik t denk ik toch graag vertellen. Heb de mensen ook hard nodig als t wel weer misgaat.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik snap dat je gespannen bent in deze tijd na wat je hebt meegemaakt.
    De kans dat het misgaat is klein nu je al een goede echo hebt gehad. als je straks ook het hartje hoort kloppen is de kans dat het dan nog misgaat helemaal minimaal klein.
    Wanneer je het aan anderen vertelt zou ik daar niet vanaf laten hangen, het kan ook nu al prettig zijn om het te delen met anderen omdat het zo'n spannende en toch beladen tijd voor je is.
    En zoals je al aangeeft, je hebt mensen om je heen nodig, of het nu goed blijft gaan of niet.
    Dus volg je gevoel en vertel het aan mensen wanneer het voor jou het fijnst is.

Mirjam

3. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ok dan ga ik t na de volgende echo vertellen. Bedankt!

Share This Page