mijn droom werdt een nachtmerrie en toen weer een droom

Discussie in 'Miskraam' gestart door Michellebroek, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michellebroek

3 mrt 2014
    47
    0
    0
    NULL
    Den bosch
    Hoi damens
    Ik wil graag mijn verhaald met jullie delen omdat ik zoveel aan de verhalen van sommige van jullie heb gehad. Ik ben nu 6.4 weken zwanger . Dit was voor ons een droom na een jaar spuiten met menopur . 5juni kregen we te horen dat ik zwanger ben . Afgelopen vrijdag avond zat ik op de bank en zou gaan plassen en na bed bij het afvegen verloor ik helder rood bloed best veel mijn vriend heeft me meteen na de eerste hulp gebracht . Hier werdt meteen een echo gemaakt en kregen wij het nieuws dat er wel een vrucht zakje zat maar niks erin en ook dat het te klein was . Ik moes er voor 90% vanuit gaan dat ik een miskraam ging krijgen daar ging onze droom in een keer weg. Heb t weekend alleen maar gehuild buikpijn gehad en stolsels verloren 1keer ook een wat groteren en dacht dat dit t was. Me eigen er bij neer gelegd en samen besloten even niks te willen en te gaan doen . Zou dinsdag een afspraak hebben voor mij eerste echo maar door de spanning gebeld en mog vandaag gelijk komen . Me eigen er op voor bereid en gezegd we gaan hierna veder . Eenmaal bij de echo een wonder er klopte een mooi hartje en t is perfect . Ik kan jullie niet vertellen hoe bliJ wij zijn en wou t met jullie delen groetjes michelle

2. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Ooh was vast heel spannd voor je. Ben blij dat er een hartje klopt en hoop dat jullie een mooi en gezond kindje op de wereld mogen zetten!!

Sterkte met de rest van je zwangerschap en geniet er lkke van het wondertje in ne buik:)

3. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    I know that feeling. Was aardig onderste boven ervan toen bij de echo bleek dat ons kindje goed zat en er prima uit zag.
    Had ook bloedingen en voor deze zwangerschap een miskraam gehad wat ook zo begon.
    Nu alweer 23 wkn en t gaat super!

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Wauw, gefeliciteerd!

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wow wat bijzonder!
    Lijkt me heel heftig, de emoties die je op zo'n korte tijd (die een eeuwigheid lijkt) meemaakt.

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

6. Estrella55

12 jun 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je verhaal! Geeft me een sprankje hoop, ook ik heb helder bloedverlies. Gisteren met de vk gebeld, vandaag bellen we weer om te kijken hoe nu verder. Ik weet van onzekerheid niet wat ik met mezelf aan moet en wil zo graag duidelijkheid! Afwachten duurt lang.

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ongelooflijk, wat een verhaal! Gefeliciteerd :)

8. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

wouw wat geweldig :)
    hier ongeveer hetzelfde meegemaakt alleen zonder het heftige bloedverlies.

9. Michellebroek

3 mrt 2014
    47
    0
    0
    NULL
    Den bosch
    Estrella55 ik weet echt hoe jij je voeld ik had het 100% opgegeven . Maar doe dit niet geef het niet op het kan een addertje geweet zijn of je bamoedermond die geïrriteerd is bel het zh voor een echo en ik duim voor je .

Deel Deze Pagina