8 follikels/cysten tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CaRu, 22 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Vanochtend ben ik met spoed naar de verloskundige gebracht vanwege heftige pijn. Ik was natuurlijk gelijk in paniek dat ik een miskraam kreeg ook omdat ik begin deze week een veegje bloed was verloren. Eenmaal gekeken bleek dat ik 8 follikels had die ongeveer 4 cm waren. De baby was tot dusver in orde, hij zag zelfs een hartslag. Het is alleen heel erg vroeg nog !'

Er is bloed afgenomen en ik krijg hier dinsdag een uitslag van. Ik ben benieuwd of er nog meer dames zijn die dit gehad hebben en wat hier verder mee gebeurt is.

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt onlangs een icsi en punctie gehad toch? Het is normaal dat de follikels zich vlak na de punctie weer vullen met vocht, maar dat moet natuurlijk wel weer afnemen. Heb je nu overstimulatie/OHSS? Wat zegt je gyn ervan? Die hen je toch wel geinformeerd? Bij pijn na een ivf/icsi zwangerschap moet je altijd direct contact opnemen met de gyn (evt spoedlijn), en niet met een verloskundige. Die kennen de gevaren van OHSS noet. Waarom krijg je dinsdag pas de uitslag? Is je buik opgezet? Ik zou morgen direct de dienstdoende gyn bellen voor overleg. En nu heel veel drinken en volledige (bed)rust nemen. Sterkte!

Deel Deze Pagina