Deze informatie is helaas niet correct. Het hangt heel erg van de plaats af waar het hematoom zit. Bloed kan de vliezen aantasten en het bloedverlies kan het vruchtje af laten vloeien. Daarnaast wordt in het buitenland bij een hematoom vaak zelfs bedrust voorgeschreven en mag je niet tillen. To, ik hoop dat de hematoom snel verdwijnt bij jou. In veel gevallen gaat het gelukkig gewoon goed.
Overigens wordt een bad bij een prille zwangerschap afgeraden. Je voert daarmee je lichaamstemperatuur op wat de kans op een miskraam vergroot. Net zoals sauna en koorts.
Met de zwangerschap van mijn zoontje een hematoom gehad. Ik werk als verpleegkundige en heb toen gewoon Door gewerkt, enige wat ik toen heb gelaten Was mensen met verlamming uit de rolstoel in de behandelstoel helpen (dialyse verpleegkundige)
Bij mij is het helaas fout gegaan door de hematoom. Ik was 13 weken zwanger. Het hematoom zorgde ervoor dat ik weeen kreeg en zat te dicht bij de kleine die dus mee kwam. Idd rustig aan doen!
Ik weet niet precies hoe groot het was. Pas met een spoedecho kwamen we er achter dat er een hematoom zat. Heb echter wel veel bloed en stolsels verloren. Zat links boven mn kleintje.