Hematoom in baarmoeder. Wie kent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mayke1717, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hup, naar de eerste hulp!

Maakt niet uit dat je vaak hebt gebeld naar de vk, daar zijn ze voor.
    Ik denk alleen dat je nu beter even naar het zkhs kunt gaan. De kans is groot dat de vk zegt dat je moet afwachten.

Sterkte meid!

2. Alita

Alita Niet meer actief

idd naar de eerste hulp meid!
    Ik hoop voor je dat het de hematoom was meid...succes verder...

3. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Wendy; jeej ik lees het nu pas! Wat heftig. Wat mij is verteld is dat de hematoom er ook zelf uit kan gaan in zijn geheel! Ben je ondertussen al naar het zkh gegaan?? Kom je uit Tilburg? Ik wel en ik sta onder controle bij het Elisabeth! Sterkte hoor!!

4. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Vandaag weer de halve dag op het zkh gezeten.. Vanmorgen rond 12.00 een bloeding gekregen. Het slijm hebben ze op kweek gezet. Schijnbaar een standaard protocol na zoveel bloedingen. Zo kijken ze of de bloedingen daadwerkelijk van de hematoom komen of miss van iets anders. Infectie Ik krijg de uitslag nog hiervan.. Gelukkig was het met de baby allemaal goed.. Hij/zij bewoog weer super goed en het hartje klopte ook goed (helaas geen echo mee gekregen en vergeten te vragen:()! De arts.ass zei ook: je hebt een hartstikke vitale zwangerschap buiten de hematoom. Ik zeg niet dat het niet kan maar ik ga steeds minder bang zijn dat ik nu nog een mk zou kunnen krijgen doordat de aanleg van het vruchtje niet goed zou zijn!

5. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    De afgelopen dagen veel bloed verloren met 2 stolsels.. Alles goed met de kleine! Dinsdag krijg ik bij de gyn uitgebreide echo over de hematoom! Miss is hij kleiner of zelfs weg maar dat durfde ze vandaag niet mer zekerheid te zeggen! Ik hoop het :)!

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o mayke, dat zou goed nieuws zijn!!
    ik ga heel hard voor je duimen!

ik heb inmiddels ook weer een aantal echo's gehad bij deze zwangerschap. ook weer een hematoom gehad, groot! hij zat helemaal rondom het vruchtzakje. de gyn zei zelfs, 'het lijkt wel een zwangerschap in een zwangerschap'... gisteren weer een echo (2 weken na de vorige) en het hematoom was verdwenen! zo raar! hij was echt enorm, en ik heb niet extra rustig aan gedaan, alleen wel weer progesteron geslikt (omdat ik dat in de VS ook kreeg om mn bm rustig te houden...) en heb geen enkele bloeding gehad!
    helaas is ons vruchtje toch niet goed, dus binnenkort zal ik het gaan verliezen, maar dat komt dus niet door het hematoom...

7. Seth

Seth Niet meer actief

hier nog een duimert voor je...!!!

8. Seth

Seth Niet meer actief

hier trouwens vorige week echo gehad... en hematoom was zo goed als opgelost...
    zat nog een klein spoortje, maar het zou niet eens opgevallen zijn, als ze het niet geweten hadden....

hier heeft het lichaam het dus zelf opgelost...

9. Seth

Seth Niet meer actief

heel veel sterkte.... :(

10. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Sorry, late reactie!

@Surf: Jeej wat een heftig verhaal zet je neer!!! Hoe gaat het nu met je?? Heb jij bij al je zwangerschappen een hematoom gehad?? Of hoeft dat niet zo te zijn als je er ooit een hebt gehad, dat deze bij een andere zwangerschap terug komt?? En het vruchtje, heeft zich dat al afgestoten?? O wat rot voor je allemaal. Sterkte hoor!!!

Ik heb goed nieuws gehad afgelopen dindsag bij de gyn:)! De hematoom is nog kleinder dan 1 bij 1 cm:):) en ingestold! Hij zei dat ik nog even 4 weken geen gemeenschap mag hebben en dat de kans op bloedverlies wel heeeel klein is geworden.
    Alleen gisteren wel weer een bloeding gehad. Zou dit dan van die hematoom komen of wat zou dat dan zijn?? Een bloedvat wat kapot springt ofzo??

Groetjes

Deel Deze Pagina