hallo dames, op 10 jan. heb ik een curretage gehad. mijn gyn. zei dat ik vanaf vandaag(10 jan.) moest beginnen met tellen. heb ik gedaan en werd idderdaad zoals voorheen met 28 dgn (6 febr.)ongesteld. tot zover niets bijzonders aan de hand. nu zou ik 4 dgn geleden ongesteld moeten zijn, maar tot nu nog niets geen menstruatie klachten als voorheen of iets dergelijks. nu heb afgelopen maand maar 2 x gemeenschap gehad omdat ik me niet lekker voelde. en dit half veilig (hij is niet in me klaargekomen even grof gezegd) maar vanochtend getest negatief. ik weet niet wat ik moet denken, weet iemand raad?
Ik kan je helaas niet helpen. Mijn 2e menstruatie na de curettage kwam ook weer precies na 23 dagen. Ik zou het nog eventjes aanzien en als het nog een week duurt toch nog een keertje testen. Als dit negatief is zou ik de HA bellen.
Weet ook zo even niet wat het zou kunnen zijn... bij mij heeft de gyn wel verteld dat ik na mijn miskraam niet persee weer een hele regelmatige cyclus zou krijgen!?!? Wel zij ze dat het geen enkel probleem is om weer gelijk zwanger te worden en heeft mijn vriend gelezen dat je zo kort na een mk vruchtbaarder bent. Als je het graag wilt help ik je hopen op een nieuwe zwangerschap. Ik ben benieuwd...