Na een mk krijg ik dus een inwendig onderzoek.. Wat moet ik erbij voorstellen? Krijg nu al de kriebels..
het stelt niet veel voor. maar ik kreeg wel een mooi babytje te zien dus mischien is dat anders. doet helemaal geen pijn en het is zo over. liefs chantal.
Hier hoef je je echt geen zorgen over te maken. Het deed helemaal geen pijn en het gaat zoals MoontjeJL schreef. Mirre
om nog even bevestigend te antwoorden, het doet inderdaad geen pijn. Ik voind de eerste keer wat onwennig, maar dat komt vooral door de stoel. je ligt met je benen op beugels dus pontificaal wijd open. maar zon dokter ziet tientallen poezen op een dag, dus dont worry. Ik heb toen mijn mannetje meegenomen en ik moet zeggen dat dat wel fijn was. ik moet dinsdag ook weer voor een inwendige.
Een inwendige echo doet inderdaad geen pijn. Het enige onprettige is, is dat je met je blote doos op zo'n tafel ligt met je benen in de beugels. Mijn ervaring is alleen wel dat hij er toch wel iets dieper in gaat dan die 3 cm die moontjejl noemt. Bij mij werd hij zover ingebracht dat hij als het ware niet meer verder kon, links of rechts naast de baarmoedermond. Misschien zit er wel verschil in tussen een inwendige echo na een mk of tijdens een behandeling/zwangerschap.
Ik heb er ook een gehad met 7,4 weken, maar hoefde gelukkig niet in de beugels Voor de rest weinig van gemerkt!
ik had van te voren ook zulke zenuwen!dacht dat het verschrikkelijk was,....nou dat viel bij mij dus ook ontzettend mee,voor je het weet mag je weer van het bed af en sta je weer in de kleren.. ik vondt het alleen wat raar liggen met mijn benen in de beugels,maar ja zo voorbij. succes meid! liefs annechien
Het is ook een beetje oefenen voor als het zover is.hihiiiMet de benen wijdt en je doos bloot....Je hebt er zelf geen plezier aan zoals bij de 'daad'.Maar wat een cado/wonder begroet je daarna....En als je je wondertje ziet 'vergeet' je de omgeving even en dan is het weer voorbij....Net als bij de daad...( sorry ben een beetje melig)