Uitslag nekplooimeting

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Bella, Oct 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bella

Bella Actief lid

Jan 31, 2006
    367
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb net eventjes het berichtje gelezen over de nekplooimeting en ik zie dat heel veel meiden een uitslag boven de 5.000 hebben. Zelf heb ik een nekplooimeting van 933. De VK zei tegen me dat het een normale uitslag was voor iemand van 33 jaar, maar nu ik dat berichtje heb gelezen begint het toch aan mij te knagen. Toen ik bij het diagnostisch centrum was voor de nekplooi meting en echo, toen hebben ze 2x gemeten, ze hebben de slechtste genomen, ik geloof dat de meting 1.3 en 1.7 was en dat ze 1.7 hebben genomen voor de berekening. Ik vind het toch wel een beetje eng....denken jullie dat ik me zorgen moet maken of zou ik het nog een keer goed navragen bij VK?

Groetjes Bella

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Een kans van 1 op bijna 1000, nee ik zou me geen zorgen maken hoor! Maar als je niet gerust bent, vraag t idd ff na dan!

3. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    Zou me ook geen zorgen maken hoor. Als er zelfs bij de slechtse berekening al 933 uitkomt.
    Enne... je bent wel heeeeeel lang zwanger al ;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ;) :oops: Hihi, was mij nog niet eens opgevallen!

5. Bella

Bella Actief lid

Jan 31, 2006
    367
    0
    0
    Klopt, hihi, soms kan ik ineens heel erg onzeker worden als ik iets gelezen heb op de pagina, ik denk dat het misschien de hormonen zijn ofzo? Ik zat het berichtje te lezen over die kansberekening, en plots begon ik me zorgen te maken. Terwijl ik die echo al een tijdje geleden heb gehad. Ik zou willen dat ik soms niet zo onzeker was :oops:

6. Bella

Bella Actief lid

Jan 31, 2006
    367
    0
    0
    Ps mijn banner is aangepast :oops: :oops:

7. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ik snap je gevoel. Had zelf een uitslag van 1:2900. Vond dat heel goed klinken totdat ik ook las dat veel meiden een uitslag van boven de 1:5000 hebben. Sommige zelfs 1:50000. Werd toen ineens heel onzeker.

Ben toen wat gaan zoeken op internet en kwam er gelukkig achter dat dit toch echt wel een mooie uitslag is. En dat geldt zeker ook voor jouw 1:933! Zou me pas zorgen gaan maken als het 1:400 was.

Maar nogmaals: ik begrijp het volkomen en af en toe komt de onzekerheid bij mij nog wel es om de hoek kijken hoor.

8. Niet meer actief

Tsja.. ik zou het verder naast me neerleggen (ik had een score van 1:5000). Of je nou 1:933 of 1:58000.. feitelijk weet je het pas echt zeker wanneer het frummeltje eruit is en lekker bij je ligt!

Share This Page