Ik heb zo ontzettend last van opruimwoede!! ik wordt er zelf helemaal gek van. En dan te bdenken dat ik hier op een boerderij woon, dus altijd inloop, stof en rommel. normaal stoor ik mij niet zo heel erg aan rommel, maar nu......ik heb al zoveel weggegooid, mijn man wordt geloof ik een beetje gek van mij. en dan het schoonmaken, t lijkt wel smetvrees... Zijn er meer die hier last van hebben??
Ja, ik heb hier ook last van.Mijn huis is in principe schoon, maar ik zie overal rommel en stof en viezigheid. Ik word ook gek van mezelf!
hier ook gek van mezelf... maar dan lig je op de bank met verschrikkelijek bandenpijn... whahaha fristrerend of niet??
hahaha wat erg dacht als eerst: nou je mag bij ons wel even langskomen hoor maar zie al dat ik niet de enige ben die zo dacht ik stoor me ook wel dat het huis niet helemaal zo schoon is als dat ik wil hebben omdat manlief verlopig voor het huishouden zorgt en hij doet het natuurlijk op zijn manier (logisch) maar door voorgeschiedenis mag ik nu zo weinig dus kijk toch toe en doe soms wel wat maar zoals eerder genoemd ook bij ons ben je meer als welkom
Ook wij hebben nog wel een huis sleutel over hoor! Nee grapje! Maar hier geen last van opruim woede,.
Herkenbaar, zou het liefst s nachts nog doorgaan met stoffen, zuigen, dweilen, wassen, soppen etc pffffffffffffffffff
het word nog erger denk ik haha als je op het einde loopt. Ik zat bij 38 weken nog op me knieen de badkamer vloer te schrobben haha. Daarna kon ik ook 3 dagen niet meer lopen maar ja...vreselijke nesteldrang
haha na ruim 2 maand heb ik er nog steeds last van zit elke dag wel op te ruimen of te poetsen, terwijl alles schoon en opgeruimd is haha
ai ai, ik mag toch hopen dat het bij mij met 38 weken weer eens wat normaler wordt!! (wel een lekker gevoel he als die vloer weer geschrobd is...)
haha ik heb precies het zelfde maar bij mij valt het echt niet bij te houden.. woon nu nog in een appartementje... 2 grote honden... 2 katten... vriendlief die niets opruimt.... zwarte vloerbedekking....... ik word helemaaaaaal gekkkkk!!!
@essie1973: Bij wordt het, hoe verder ik in de zwangerschap kom, erger. Ik ben nu 35 weken en sinds een week met verlof (nou dan begint het hoor, hahaha tenminste bij mij). Gelukkig kan ik mijn schoonmaakwoede een beetje beperken tot de ochtend, daarna wil het lichaam trouwens ook niet meer.... Succes verder! Groetjes Jeal
Ik heb een heel schoon en netjes huis maar alles moet nog schoner. En ik maak dus ook stomme dingen schoon zoals keukenkasjes, ramen, oven ineens ontvetten, de schuur schoonmaken enz. Slaat nergens op. Ik wordt er ook gen van trouwens.
hier ook last van.. spullen die ik eerder absoluut niet kwijt wilde, gaan nu zonder pardon de container in! Heerlijk als alles er zo opgeruimd uitziet.. manlief denkt dat ik knetter wordt hahaha en ik maar zeggen, ja schat wat moeten we er nou allemaal mee
Ook hier opruimwoede en gestress over alles wat nog gedaan moet worden. De stomste dingen moet ik ineens schoonmaken en ordenen met als gevolg dat ik zelf als een uitgeknepen vaatdoek met dikke enkels op de bank zit ´s avonds.
vandaag vrij, en zojuist besloten dat mijn kelder ook maar eens gedaan moet worden! leuk om te lezen dat er meer zijn die niet zonder die emmer en poetslap kunnen...
Ja ik heb er ook veeeel last van ( en mijn man ook! ). Met dit mooie weer begint het zo te kriebelen. Daarnet alle ramen van binnen en buiten gelapt. Mijn man is sinds afgelopen zondag weer erg druk in de tuin. Die MOET af voordat de kleine er is. Zo ook de keuken, zijn we helemaal aan het opknappen. Die zal deze week helemaal af zijn. Dan nog de voortuin en als die af is, dan mag de baby komen Verschrikkelijk die nesteldreng.