25wk en baby beweegt heel weinig of zwakjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by kreeft, Feb 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

Oct 2, 2008
    177
    0
    0
    vraagje, ik ben nu 25 wk zwanger en voel me baby maar amper of heel zwakjes, terwijl het voorheen echt trappen waren nu maak ik me erg ongerust ook mede omdat ze nog amper reactie geeft als ik me hand op me buik zet.
    is dit normaal voor de zwangerschaps duur of toch ff aan de bel trekken.

gr kreeft

2. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Ik zou even de vk bellen... Ineens minder leven voelen is toch niet echt goed. Beter even er langs en dat er niets aan de hand is dan andersom!!

Succes!!

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bellen! Niet meer wachten!

4. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Ik zou ook bellen !

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik zou ook bellen.
    Al kan het zijn dat je kleintje gewoon even wat meer naar achteren is gezwommen en dat je het daardoor minder voelt..

6. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

Jun 11, 2011
    939
    9
    18
    Female
    Ik zou ook gewoon even bellen.. Daar zijn ze voor!

7. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    ik zou ook eens na laten kijken waar je placenta ligt, misschien ligt die wel aan de voorkant, tegen je buik aan waardoor je het kindje minder voelt. Dat heb ik tenminste wel. Ik voel het schoppen enzo alleen aan de zijkanten en ik voel haar hoofdje en armpjes bij mijn schaambeen. Als ze andersom ligt, met haar lijfje naar binnen gekeerd dan voel ik ook niks. Ik bel dan ook na een aantal dagen op, want dan maak ik me ook altijd enorm druk. Gelukkig vinden ze dat niet erg en zijn ze altijd bereid om even naar het hartje te luisteren. Vaak is het daarna ook meteen weer goed en is ze weer actiever. Ik zou zeggen gewoon bellen. Daar is niks mis mee.

8. lindarobin

lindarobin Actief lid

Jan 19, 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    hoi

ik ben ook 25 weken zwanger maar voel ons kindje de ene keer meer dan de andere keer. als je kindje bijna niet voelt voor 1 dag zou ik me niet zo druk maken. als je het meerdere dagen heb zou ik indd even contact opnemen met je verloskundige.

9. kreeft

kreeft Actief lid

Oct 2, 2008
    177
    0
    0
    net had ze toch wel de hik, en werd onrustig me hele buik ging heen en weer, dan zal het vast wel goed zitten denk ik toch.

10. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    merk dat je toch twijfelt.. ik herken het hoor!
    mocht je alsnog ongerust worden dan bel je ok?
    al is het voor je eigen zekerheid dat het goed zit.
    de stress van onzekeheid is nl ook niet goed.

11. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Zoals Kate zegt, als jeje onzeker voelt en je twijfelt.. Gewoon bellen !

12. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    Ik heb het ook wel eens, soms als hij een paar dagen heel druk is geweest, dan is hij daarna een paar dagen erg rustig. heb ook een keer gebeld omdat ik m de hele ochtend niet voelde en normaal altijd wel in de ochtend. Toen moest ik van de verlos een warme douche nemen en even zitten in de douche en daarna op mn linker zij liggen opp bed of op de bank en als ik na een half uur nog niks voelde moest ik langs komen. nou ik ging liggen op mn zij en hij begonnen gelijk te trappelen. dit was met 32 weken. kan je ook nog proberen.

13. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Is vaak heel normaal hoor. Als je de kleine even niet voelt zit hij/zij vaak in een groeispurtje.
    Ik had het van de week ook, 2 dagen bijna geen leven gevoeld en nu is mijn klein weer heel actief.
    Als je je echt zorgen maakt dan even je vk/gyn bellen, waarschijnlijk kan zij je dan gerust stellen door even naar het hartje te luisteren.

14. kreeft

kreeft Actief lid

Oct 2, 2008
    177
    0
    0
    baby was gelukkig vannacht weer druk, heb weer de wat hardere trapjes gekregen, en reageerde gelukkig weer op me hand.

gr kreeft

15. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    goedzo kreeft, een zorg minder!

16. kreeft

kreeft Actief lid

Oct 2, 2008
    177
    0
    0
    ja ben echt blij nu, want was wel een beetje depri aant worden, vriend lief die merkte dat aan me.

17. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Kan dat de baby is gedraaid en dan tegen de placenta schopt zodat je het minder voelt, of hij slaapt wat meer. Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon de VK bellen!

18. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    half uur op je zij gaan liggen, als je dan nog niks voelt snel bellen

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Bij mij was de baby vorige week ook heel rustig, maar het gewoel en getrappel is nu weer dubbel en dwars terug! Denk dat het er gewoon bij hoort....het kan ook zijn dat je kindje een tijdje met de beentjes de andere kant op ligt te trappen (richting je rug) en dat het een groeispurtje heeft, dan zijn ze ook rustiger geloof ik!

Share This Page