Hoi Ik krijg sinds 33 weken een soort van menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik en rug,altijd in de late avond/s'nachts Ik ben dan meestal een boek aan het lezen en dan komen ze op. Ze duren een 5 minuten en dan is het weer voorbij. Tot nu toe wel elke avond maar nooit meer dan twee keer op een dag(voor het moment ) Harde buiken heb ik ook maar dat is al een tijdje en daar maak ik mij geen zorgen over want die doen niets. Heb wel toevallig na de krampen van 5 min ineens 3 harde buiken gekregen op een kwartiertje. Tijdens die krampen voel ik ook geen beweging(de ms krampen,harde buiken voel ik sowieso geen beweging door die dikke spier) Maar wat zijn die ms krampen? Moet ik me zorgen maken? Mij moeder had vroege kindjes gekregen en men schoonmoeder ook,dus daarmee. Groetjes!
heb nu ook net wat oud bloed verloren en stukje slijmprop(vingertopje groot ) lichte krampen op dit moment .
hoi het kunnen voorweeën zijn. Als ze regelmatig komen moet je contact opnemen met je verloskundige. Mirjam