me zoon zeg wat en het komt nog uit ook...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door samantha1985, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

OKe ff kort verhaal...

Onze zoon van 2 heeft een connexion bus en die gaat nog wel eens regelmatig kapot...

Nu was onze zoon vrijdag bij me ouders en zei die bus kapot terwijl hij ze bus thuis had en bij me ouders was geen bus... me ouders gaan ff met hem de stad in en ja hoor op de terug weg bus kapot dus moesten me ouders weer wachten op een andere bus..

Nu ging ik gister met me zoontje na de verlos toe voor een liggingsecho... Wij zitten bij busstation te wachten op de bus na de verlos en hij zei weer bus kapot... ik zo nee bus is niet kapot die is weer gemaak en staat thuis... Nee bus kapot... oke schat bus is kapot zei ik dan maar...

Onze bus kwam eraan en we stappen in niets aan de hand we komen op plaats van bestemming en ja hoor eerst willen de bus deuren niet open dus wachten tot ze open gaan en we konden eindelijk uitstappen na 5 min en daarna wou de bus wegrijden en ja hoor kapot.. Toen ik van de verlos terug kwam stond de bus ernog ze waren hem aan het maken....

Maar elke keer als iemand met me zoon weggaat en de bus pak en zeg bus kapot dan gaat er elke keer een bus kapot die wij moeten hebben oja die dag van me ouders is 3 keer een bus kapot gegaan...
    maar vindt het wel zo toevalling en grappig tot ik het ff kwijt moes,...

2. adi

adi Niet meer actief

Na de eerste zin vind ik het helemaal niet raar dat hij constant roept dat een bus kapot gaat... Hij is 2, hij kent geen verschil tussen een speelgoed-bus en een echte bus.

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

geloof me dat weet die heel goed... hij is best een slim jochie voor ze leeftijd en wij hebben het hem heel vaak duidelijk gezeg en hij weet ok wat een speelgoed bus is en een echte bus...

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik vind het wel opvallend dat hij precies op die momenten zegt dat de bus kapot is! Of zegt ie het echt veel vaker en dat het dan niet zo is? In ieder geval wel heel toevallig inderdaad :)

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    maar toch denk ik dat hij die vergelijking ziet en dus roept bus kapot
    denk gewoon dat het pure toeval is sorry
    ben daar vrij nuchter in

Deel Deze Pagina