Ben bezig met de babykamer en wij hebben als thema Disney tigger (zwart wit) .. nu vraag ik me af of ik beter een hemeltje kan nemen of een klamboe.. tis voor een jochie.. wat denken jullie?
Zelf wilde ik heel graag een klamboe boven het ledikantje, want die vond ik helemaal geweldig. In verband met de veiligheid heb ik de klamboe toch geannuleerd. Ik begreep namelijk dat een kleintje die kan gaan pakken en dan erin zou kunnen stikken. Ik weet niet of het waar is, maar toen ik het las durfde ik niet meer.
Ik vind de klamboe vooral langer leuk! Ik heb een roze en ga er lintjes aanmaken, dan kun je hem zo vastknopen aan het ledikant dat je kindje hem niet naar binnen kan trekken over zich heen!
niets... waarom omdat het mooi kijkt? ik was bang dat mijn zoontje hem zou pakken en zich erin zou draaien. hier gewoon horren voor de raam en geen mug te zien!
Wij hebben een klamboe, er zitten veel muggen in ons huis ondanks de horren. Onze zoon heeft de klamboe nog nooit aangeraakt, het hoorde gewoon bij het bed. Zodra ik merk dat zus eraan zit dan zetten we de klamboe strak onder de poten.
Een hemeltje vind ik voor boven de wieg, een klamboe meer voor boven een bedje. Mijn dochter heeft een klamboe maar ik zou liever zonder doen... Bij een wieg vind ik 't wel onmisbaar...
ik heb de onderste. zelfde thema. ik heb hem op een gegeven moment wel weg gehaald, maar nu slaapt ze inmiddels weer onder een soort hemeltje, klamboe vind ik het niet echt. deze heb ik wel deels onder de poten van het bed zodat ze hem niet om haar heen kan trekken in bed
Hier een klamboe van Taftan. Wel na een aantal maanden weggehaald toen we het doorhadden dat ons kleine er aan trok. Maar dat zal je ook met een hemel hebben. Klamboe vind ik zelf erg praktisch vanwege stof, vliegjes etc etc.