Eerste pakjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door futuremama, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey meiden,

Ik vind het zo moeilijk onze dochter is geboren met 38 + 2 weken en was toen 3600 gr en 46 cm lang, een klein dik proppie dus en had dus maatje 50 nodig.. Ik werkte niet toen ik van haar in verwachting was.. Nu ben ik in verwachting van weer een meisje alleen dit meisje gaat gehaald worden met 37 weken en en een paar dagen en ik werk nu wel zal dit meisje een stuk kleiner zijn of zal je daar niks over kunnen zeggen?

Alvast bedankt..

Liefs

2. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Mijn dochter woog 3110 gr en droeg ook maat 50.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Je kunt niet het gewicht voorspellen aan het feit of je thuis bent of werkt. Sowieso is gewicht voorspellen erg moeilijk zolang uk nog in je buik zit. Bij mij werd dochter geschat door de gyn op de dag zelf op 7,5 pond maar ze haalde de 6 pond nog niet eens. En ook andersom heb ik al voor bij horen komen. Kortom het is erg moeilijk.

Ik zou voor het eerste pakje voor maat 50 gaan. De meeste kinderen kunnen het wel aan al is het maar kort. Op foto`s ziet een precies passend setje er leuker uit dan omgeslagen mouwen en broekspijpjes. Ik zal niet te veel kopen omdat je het dus niet weet. Ook weet je na de geborrte pas zeker dat het een meisje is :) wordt ook weleens fout voorspeld. ik had om die reden toch niet al te veel roze gekocht. En niet alle kleuren staan bij een kindje, bij de mijne staat/stond ecru echt niet. Lichtgrijs/bleek roze moet ze ook mee oppassen.

Deel Deze Pagina