Ik heb dit wiegje op internet gevonden. Via marktplaats. Maar daar staat het wiegje best heel duur te koop aangeboden. Nu heb ik ditzelfde wiegje via een internet site gevonden maar das zo'n vage site en die hebben ook bijna niks te koop. Durf hier echt niks te bestellen. Iemand enig idee waar ik zo'n wiegje kan kopen?
Nee er staat bij "lief brocante wieg". Ben me nu helemaal suf aan het zoeken op markplaats. Bovenstaande wieg is wel wat stijfjes (vind ik). Maar die op markplaats stond die is helemaal mooi strak wit maar wel hetzelfde idee. Dus zonder die gouden tekens enzo.
Misschien als je op "schommelwiegje" zoekt? Ik vond deze:Schommelwiegje Maud XL | Babywiegjes & Commodes | BabyXpress
dit een beetje wat je zoekt? Kan je hun eventueel mailen waar ze hem gekocht hebben. Gezocht op brocante wieg: Marktplaats.nl > Brocante wieg/ ledikantje plus GRATIS naamsticker - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
ik denk dat het een echt oude wieg is, dus daar zijn er dan geen 2 van. Misschien kan iemand er 1 voor je maken, heeft mijn schoonvader ook gedaan, die is timmerman
Dat is inderdaad de wieg die ik bedoel op markplaats Maar vind 'm nog best redelijk duur. En niemand in mijn omgeving die handig is helaas
Het wiegje op marktplaats is een gebruikt wiegje. Misschien kan je de verkoper mailen met de vraag wat de uiterste prijs is? Eventueel zonder stickers?? Het is maar een ideetje Het is best een mooi en uniek wiegje, dus ik denk eerlijk gezegt niet dat je zoiets veel goedkoper vindt.
Ik kan de wieg overnemen voor 125 euro en ben ermee akkoord gegaan MOet 'm alleen nog even in het echt zien! Vinden jullie dat de wieg ook voor een jongetje kan?
150 euri voor dit wiegje is niet duur. Zie nu zelfs dat je hem over kan nemen voor 125.. is een redelijk normale prijs voor wiegjes hoor. Ik heb een nieuwe van de prenatal en die was al 100 euri, en daar zit niet eens iets speciaals aan, alleen dat ie kan schommelen.
He.. kom ineens een soortgelijk wiegje tegen op mp.. ik zocht een Lief! knuffel omdat ik die niet meer ind e winkel kon vinden.. en tadaa.. een wiegje.. Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
Ik vind zeker dat dit kan voor een jongetje!!! Als je hem gewoon aanpast aan de rest van de kamer, of bijv gewoon wit schildert, kan het echt prima. Het blijft tenslotte een baby he , dat mag best schattig.
Het is inderdaad een oude 'wieg', ik heb 'm namelijk ook. Weet je, het is zelfs een ledikant, echt formaat ledikant. Omdat het bedje als ledikant niet veilig is [lees: mijn broer en ik zijn er beiden uitgevallen omdat de zijkanten te laag zijn] heeft mijn vriend 'm voor onze kleine meid verkleint tot wiegje. Bij ons zit ie al ongeveer 60 jaar in de familie (misschien langer, maar verder weet niemand er iets over). *Aanvulling: als wieg is ie dus perfect te gebruiken, maar zodra de kleine zich optrekt is het een gevaarlijk ding, als je interesse hebt, kan ik je een foto sturen hoe wij 'm verkleint hebben. Stuur me dan maar een prive-berichtje*