darmkrampjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door michellle81, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    eva heeft sinds 3 dg best wel veel last van darmkrampjes ,vind het zo zielig :( heeft iemand tips om het een beetje te verhelpen ?

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

lees even mee. hier nog eentje

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    buikje misschien wat masseren, beetje lauwe rooibosthee schijnt ook te helpen.

4. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    cinababy van VSM, homeopatische druppels voor baby's bij darmkrampjes. Fietsen met de beentjes, buikje masseren. Speentje. Succes!

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wat voor voeding geef je ?

Je kindje bij je dragen in een draagdoek is vaak ook fijn voor je kindje.

6. christina

christina Niet meer actief

Ga naar de osteopaat! Onze beide kinderen hadden erg veel krampjes, ben toen met ze naar de osteopaat geweest voor de krampjes en voorkeurshouding. Na de eerste behandeling waren beide kinderen krampvrij. Totaal 5 keer geweest om de voorkeurshouding weg te krijgen en ook dit is gelukt. Baat het niet schaadt het niet!

7. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Niks hielp hier, de tijd geven tot een maand of drie, en in de tussentijd veel veeeel troosten...
    Succes!

8. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    ik geef nutrilon standaard,mischien andere voeding ?
    er zijn toch ook speciale flesjes voor darmkrampjes ?
    heb nu iets gekocht bij de kruitvat infacol kent iemand het ,heb niet echt het idee dat het helpt ..
    Ze heeft het ook steeds na een voeding en dan kijk ik in haar luier en heeft ze niet gepoept , dan ga ik haar temperaturen en dan komt alles eruit,lijkt wel of ze het er zelf niet uitgeperst krijgt ...

9. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Er is een nieuw middel op de markt. Infacol. te koop bij kruidvat en volgens mij ook apotheek. ik hoor er heel goede verhalen over.
    verder je kindje goed laten boeren, fietsen met de beentjes. en een lekker warm badje. ik wikkelde mijn zoontje in een omslagdoek met de beentjes opgetrokken.

succes,
    Miranda

10. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij gebruiken abc dophilus. dat is een poeder die je door de voeding doet. en als je bv geeft dan met wat water vermengen.

het heeft ff paar daagjes nodig om in te werken. maar het is superspul alleen jammer dat het zo duur is

11. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    waar kan je dat kopen ?

12. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    bij een reformwinkel daar hebben ze het zowieso

potje kost geloof ik 26 euro. maar daar doe je wel lang mee hoor

13. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    denk dat ze het bij de tuinen vast ook wel hebben

14. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    ABC Dophilus en de klok de deur uit (op verzoek voeden) was hier de oplossing!

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Michelle: als je kleintje ook zo'n moeite heeft met poepen, zou ik zeker even een osteopaat bellen... (www.osteopathie.nl).
    Verder: Infacol helpt als je kleintje slecht kan boeren en de lucht die hij binnenkrijgt bij het drinken dus niet kwijtraakt.
    Huis-, tuin- en keukentips:
    * halverwege voeden even verschonen en boeren
    * in de draagdoek
    * buikje masseren met de klok mee
    * met de beentjes laten fietsen terwijl het bij je op schoot ligt
    * omgekeerd op je arm: met koppie naar je elleboog toe, buikje op de muis van je hand. Geeft fijne tegendruk

Wij zijn hier naar de osteopaat geweest: super! Zeer aan te raden! Succes...

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oja, bij borstvoeding: eerste beetje afkolven: de dunne melk werkt laxerend en dus krampbevorderend.
    En: afkolven als je voeding erg hard komt... Kolven totdat het er niet meer uit komt spuiten, dan aanleggen.

17. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina is inmiddels al ruim 2 maar ze had in het begin ook heel veel last van darmkrampjes. Heel veel tips die hierboven genoemd zijn heb ik uitgeprobeerd, maar het wondermiddel heb ik uiteindelijk wel gevonden. Sab Simplex.
    Na dit 2 dagen te gebruiken had ik meteen een heel ander kind. Het werkte super. Het enige nadeel is dat het alleen via een duitse apotheek te krijgen is. (je kan het wel online bestellen)
    http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html

Toevallig ben ik gisteren met mijn vriendin nog daar geweest om het te halen want ze heeft ook een kleine van 5 weken met flinke krampjes. En hij is ook al aan de betere hand.

18. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Sab Simplex doet hier helaas niks na twee flesje op te hebben gemaakt.... :rolleyes:

19. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Wij gebruiken nu een paar dagen Infacol en het werkt heel erg goed!

20. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Da's jammer. Hier bij ons was het echt de gouden tip....

Deel Deze Pagina