Hallo, Wie weet waar ik zo'n standaard kan kopen, voor boven het hoofd van de baby, een staande zeg maar of zo eentje die je kunt bevestigen aan het ledikantje. Ik ben ook op zoek naar kant en klare bekleding ervan (hemeltje). Kan iemand mij hiermee helpen, bij welke babyzaak kan ik dit kopen? En En weet iemand of zo'n klamboe er ook boven past, of moet ik een speciale maat kopen of iets dergelijks?
gewoon een staande standaard kun je bij de meeste babyzaken wel halen (wij hebben hem bij de babydump vandaan!) Maar als je een klamboe hebt (zo een met een punt erop en een touwtje eraan) moet je wel een speciale hebben. Ook bij de o.a. de babydump verkrijgbaar. Een standaard voor een hemeltje of een klamboe is dus wel anders. Bij de hemel gaat er een soort 'roede' door de tunnel van de hemel en bij een klamboe heb je meestal een touwtje waar aan je hem op moet hangen, die hang je dus bv aan ee haakje in het plafond of aan een standaard met een haak!
Bedankt voor je antwoord, weet jij ook wat die standaarden kosten bij Babydump, en hoe zit het met de prijzen voor hemeltjes met en zonder haakje zeg maar.
er zijn dus inderdaad twee verschillende standaarden, dat is al gemeld, maar mag ik melden hoe wij het hebben gedaan? wij hebben een klamboe gekocht (marktplaats, gewoon de standaard maat, ik denk eenpersoons?) en die vast gemaakt dmv. een haak aan de muur. ik heb wat smeedijzeren details in het kamertje, en dus zo'n smeedijzeren haak gebruikt die normaal zijn om hanging basktes (bloemenmanden voor buiten) aan op te hangen. werkt prima, en het staat erg leuk hier. misschien ook een idee? ik was véél voordeliger uit dan wanneer ik zo'n losse standaard had gekocht. nadeel eraan: je kunt 'm niet even makkelijk verplaatsen (maarja, wanneer verplaast je het bedje dan ook). succes!
Prijzen weet ik niet maar bij Prenatal verkopen ze ook verschillende standaarden. Voor op de grond of een halve voor aan het ledikant. Ik dacht dat ze rond 30 euro waren maar durf het niet echt met veel zekerheid te zeggen...
Zat net even te kijken en zag het volgende Piekstok voor een hemeltje (sluier met tunnel) euro 17.95 Piekstok voor een klamboe (met een lusje) euro 34.95
er zijn dus inderdaad twee verschillende standaarden, dat is al gemeld, maar mag ik melden hoe wij het hebben gedaan? wij hebben een klamboe gekocht (marktplaats, gewoon de standaard maat, ik denk eenpersoons?) en die vast gemaakt dmv. een haak aan de muur. ik heb wat smeedijzeren details in het kamertje, en dus zo'n smeedijzeren haak gebruikt die normaal zijn om hanging basktes (bloemenmanden voor buiten) aan op te hangen. werkt prima, en het staat erg leuk hier. misschien ook een idee? ik was véél voordeliger uit dan wanneer ik zo'n losse standaard had gekocht. nadeel eraan: je kunt 'm niet even makkelijk verplaatsen (maarja, wanneer verplaast je het bedje dan ook). succes!
Prijzen weet ik niet maar bij Prenatal verkopen ze ook verschillende standaarden. Voor op de grond of een halve voor aan het ledikant. Ik dacht dat ze rond 30 euro waren maar durf het niet echt met veel zekerheid te zeggen...
Zat net even te kijken en zag het volgende Piekstok voor een hemeltje (sluier met tunnel) euro 17.95 Piekstok voor een klamboe (met een lusje) euro 34.95
Wij gebruiken een standaard voor de klamboe, kostte 30euro bij de Gardo. Ons plafond is absoluut niet sterk, dus vandaar een standaard.
Tweede hands zijn er vaak ook wel te krijgen. Hier op dorp is een tweede hands babywinkel maar op marktplaats is er misschien ook wel wat te vinden.
Je kunt ze ook gewoon aan het plafond hangen ik weet 't, maar wij doen dat liever niet, want we hebben peperdure gesausde plafonds in het hele huis, en om daar nou in te gaan boren (liever niet). Vandaar dat we zo'n standaard zoeken.
Hoi, Ik heb ook een vraag. Ik wil graag een standaard hebben die je aan het ledikant kan vastmaken. Maar tot nu toe ben ik hem nergens tegengekomen? Waar zouden ze deze moeten hebben? Misschien dat ik dan gewoon naar de winkel kan gaan en vragen of ze hem voor mij zouden kunnen bestellen. In ieder geval bedankt. Groetjes Mariska
Ondertussen hebben we er 2 gehaald hihi. Je kunt ze kopen bij Gardo en Babydump. Ook kun je ze bestellen via Babywaltz.nl daar zijn ze nog goedkoper als bij bovenstaande winkels. Ze worden dan bezorgd kosten zijn 11,50 + 4,50 verzendkosten.