Wie weet waar je een leuke tafel en stoeltjes of bankje kan kopen? Alle linken zijn welkom Wij vinden meubeltjes van hout erg mooi
Wij hebben op www.geboorteshop.nl een heel persoonlijk tafeltje/stoeltje laten maken met de afbeelding van het geboortekaartje erop en de naam vanonze dochter
Bij de IKEA heb ik ze gezien... Kleine tafeltjes met kleine stoeltjes.. Ook mijn buren hebben er zo'één.
wat een orgineel idee zeg!!! en niet eens super duur!! thanks voor de tip. al weet ik niet f dit het is... wil een setje doen... meteen 2 stoeltjes.. en tja dus meteen voor zijn broertje of zusje en dan doe ik niet het geboortekaartje van dave
die zijn mooi en handig, mijn ouders hebben ook zo'n setje en zelf gebeitst... ik zoek net iets aparters... dus bijv andere vorm tafel/ al geschilderd oid
ik had laatst bij de leenbakker een tafeltje met 4 stoeltjes gehaald. het tafeltje is rood met blauwe pootjes en er ziiten 4 verschillende stoeltjes bij (poes,paard,eend en kikker)
Ze maakt eigenlijk alles. Dus als je een ander plaatje oid wenst kan dat. 2 stoeltjes zal ook geen probleem zijn.
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=22444&stc=1&d=1255952811 tafeltje met de stoelen
als je handig bent kan je het ook heel makkelijk zelf maken. mijn man heeft laatst een bank en tafel voor buiten er van gemaakt.