Hier hangt hij nog steeds. We hebben hem wel achter het ledikant gestopt en vastgezet dus hij kan het niet meer naar binnen trekken. Idd als hij ouder is maak ik hem wel weer los
Hier hangt ie trouwens niet om het mooie.... we hebben overal horren maar toch veel muggen in huis. Als ik geen klamboe ophang zit Sam onder de muggenbulten. Hij zit er niet aan dus kan hij ook blijven hangen.
Ik had er een soort tent van gemaakt (bodem ingenaaid en daar het bedje op gezet). Klamboe was hier echt tegen insecten, niet voor de sier. Op die manier kunnen ze er ook niks mee.
E. Begon met 3mnd te grijpen en meteen weg gehaald. Stuk verderop is een kindje van 8md overleden, had zich helemaal in de klamboe gedraaid!
Jeetje..... krijg echt de kriebels van sommige dingen hier. Niet te spreken van kindjes die overleden zijn............ Ik ga dat ding nu weg halen!
ik heb hem bij een maand of 4 al weg gehaald. mijn dochtertje kon toen op de buik draaien en kon hem ook pakken. ze had al een hele punt in de mond toen ik bij haar kwam. heb hem toen meteen weggehaald.
Moest bij de titel ook direct aan haar vreselijke verhaal denken! Bij onze dochter heeft hij 4 maanden gestaan en toen weg gehaald ivm angst voor bovengenoemde. Dan maar een wat minder schattig kamertje.