welke ervaringen hebben jullie met muziekmobielen die licht kunnen geven? chicco heeft een muziekmobiel, magische sterren; vind het er heel leuk uit zien, werkt ook op afstandbediening, ook daar gaat mijn voorkeur naar uit. wie heeft er ervaring met welk lichtmobiel? ook iemand die met bovenstaande mobiel ervaring heeft?
Géén idee maar voor mijn dochtertje zou het wel wat zijn, die is dol op lampjes. We hebben nu een fietslampje aan de mobiel gehangen :XD
Wij hebben de precious planet van fisher price. Veel gebruikt en ook toen mijn zoontje wat ouder was, de mobiel er af gehaald en hing de projector aan zijn bedje en viel hij in slaap met de diertjes die tegen het plafond aan schijnen. Nu hangt hij opnieuw in de box voor de baby
Achteraf gezien had ik er ook eentje willen kopen met afstandbediening of eentje die 20 minuten speelt. Mijn zoontje vind de mobiel geweldig (van nijntje), maar ik moet hem zo vaak opwinden. Alleen vind het zonde om nu nog een mobiel te kopen. Die van fisher price regenwoud vind ik ook leuk, die is ook met licht op het plafon.
Ik heb er 1 van FP maar het licht hebben we nooit gebruikt. In de slaapkamer gebruikten we enkel het muziekje van de babyfoon verder geen tierelantijn (in bed moet je slapen niet spelen vinden wij) en beneden (boven de box) is het er veel te licht voor... Hier dus een no-go behalve dan dat de mobiel leuk was en het lekker lang deed.