Hoi meiden, Voordat jullie veel geld aan een hemeltje uitgeven wil ik jullie er op wijzen dat vanaf een mnd of 6 de kleintjes bij de stof kunnen. Een vriendin van mij en ik ook trof ik de kleine aan met de stof over zich heen, gevaarlijk! In het begin is het heel leuk maar ik wil jullie er graag op wijzen.
Mijn dochter is 1jr en heeft er nog nooit aan getrokken. Verschilt denk ik per kind, maar altijd goed opletten
Ik heb een hemeltje bij Ikea gekocht, daarvan kan je de onderkanten vastmaken aan het bedje. Zo hangt het nooit los en kan het ook niet over zijn gezicht.
Staat meestal op de verpakking dat je hem tot een maand of 5 a 6 kan gebruiken. Zodra kindjes kunnen grijpen en draaien moet je hem eigelijk weg halen. (vandaar dat ze rond die leeftijd ook uit het wiegje gaan) Maar het verschilt per kindje. Sommige kinderen hebben er geen erg in en zitten er niet aan. Sommige dames maken lintjes aan de onderkant die ze vast maken aan het ledikantje zodat ze het niet over zich heen kunnen trekken.
hier hangt hij ook nog steeds hij heeft er nooi aan getrokken is wel een klamboe ik laat hem mooi hangen tot na de zomer mooi voor de muggen
ik dacht eigenlijk dat dat bekend was ? dat hij er na een maand of 5 echt wel af moest? Staat ook op de verpakkingen volgens mij. Maar misschien dus niet zo bekend als ik dacht... Verder: Ach er worden zoveel dingen gekocht die maar kort mee gaan en niet noodzakelijk zijn . Zelf heb ik me ook laten verleiden tot een wiegje
Ik had een hemeltje via Marktplaats (zonder verpakking) en wist van niks! De tip van een lintje er aan vastmaken vind ik een hele goede! Ik ben wel geschrokken toen ik haar aantrof ingewikkeld in de klamboe! Ik wilde dit voorkomen bij anderen door het even te noemen.
Ach dan haal je 'm weg met 5/6 maanden. Als ze wat ouder zijn kan je 'm gewoon weer ophangen als ze naar een groter bedje gaan bijvoorbeeld.
Hier hangt die ook nog, heb het wel achter het bedje hangen waar ze nu niet aan kan dus zolang dat is laat ik het mooi zo. Vond het anders ook heel erg kaal.
ik had er 1 zelf gemaakt en de stof tot op de grond laten doorlopen deze had ik onder het bed vast gezet en zo kon hij er niet aan trekken, al heeft hij het nooit gepakt. aan d epiekstok had ik een kleine mobile van ikea hangen deze is er pas afgegaan toen hij in zijn bed ging staan, met 16 mnd ( ja hij was laat).... dus gewoon doen wat jou lekker lijkt......maar zou hem wel vast maken...en wat hier in nederland word afgeraden word over de grens wel verkocht.....bv dekbedjes voor baby's en stootranden in het bed...dus ja wat is nu eigenlijk slecht?