Lieve allemaal, Ik ben op zoek naar het volgende: 1 Een site zoals geboortepost.nl, waar je heel makkelijk zelf een ontwerp kunt kiezen, en daarna de tekst erin te verwerken. Ik zoek alleen nog meer standaardkaartjes, omdat mijn keus er helaas niet echt tussen zit op geboortepost.nl. Maar helaas kan ik alleen maar sites vinden waar je meteen bestelt en niet snel even een voorbeeld kan zien (je kan dan ook de tekst niet direct op het kaartje plakken zodat je ook kan zien hoe het eruit ziet. Als ik bijvoorbeeld kijk bij kaartjes.nu, dan zie ik daar de meest geweldige fantastische kaartjes, maar ik kan niet mijn eigen tekst op zowel voor- als binnenkant zo invoeren, dat ik daarna meteen van elke zijde van de kaart een voorbeeldje zie. 2 Sites waar je leuke plaatjes vandaan kan halen, vooral van dieren, dus geen foto's, maar getekende plaatjes, die je kan gebruiken om in het geboortekaartje te plakken via zo'n site als geboortepost.nl Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt! Liefs naannaan
Hoi Naannaan, Ik heb afgelopen weekend mijn kaartjes besteld op www.baby-cards.nl (deze link heb ik trouwens op dit forum gevonden). Ook een hele leuke site's zijn www.poobies.nl en www.vistaprint.nl Op alle site's kan je zelf je kaartje ontwerpen en van Poobies heb ik zelfs een gratis modelkaartje met mijn eigen tekst en ontwerp ontvangen. Veel plezier met het ontwerpen. liefs, Iris
Misschien nog een tip voor iemand die iets zoekt: kaartmix.nl Je kunt een heel aantal kaarten uit de collectie aanpassen naar eigen wens.