Is erg afhankelijk van waar je ze wilt bestellen. Wil je ze bij een locale drukker dan moet je er wel op tijd bij zijn heb ik hier begrepen. Dan zit er wel een behoorlijke levertijd op. Maar bestel je via het Internet dan kan je er wel de tijd voor nemen, zoals wij, gewoon na de geboorte (oke was niet de bedoeling, maar Sam kwam 10 weken eerder dan gepland) en hebben een site in Belgie gevonden, en echt een super levering geweest. Oke, misschien niet zo heel erg goedkoop, maar wij zijn uiterst tevreden over de levering (in 3 dagen geregeld van eerste contact tot levering)
Wij hebben het al klaar, proefdruk was helemaal goed, dus daar hoeven we ons geen zorgen om te maken. Met een week of 4 waren we eruit, dus zoveel tijd kost het niet!
als je ze uit hebt gezocht en je weet wat je wilt kun je ze net zo goed bestellen. Kun je weer een ding van de lange 'to do' list schrappen. Ook wij zijn via een belgische internetsite geslaagd.
Ik heb het rond 23 weken gedaan. Maar dat was omdat ik toen vakantie had. Nu heb ik een proefdruk, maar moet nog steeds even gaan vertellen wat daaraan veranderd moet worden. Doe ik wel in m'n verlof.... Linda
wij hadden met 20 weken de kaartjes besteld, we vonden er 1 zo leuk dat die het was geworden en gelijk besteld. week later kregen we de proefdruk en de enveloppen. enveloppen zijn al geschreven en sinds een paar dagen ook de post zegel er op geplakt.