babyzwemband

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mexico, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ik wilde net een babyzwemband kopen zo eentje waar die in kan zitte in een soort zitje. Maar nergens te koop, mn kleine is er nog niet maar we gaan in oktober op vakantie en dan zijn die dingen helemaal niet meer te koop. Weet iemand waar ze wel te koop zijn?


    xxx
     
  2. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier zijn ze te koop in de speelgoedwinkel... TopToys.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij bart smit hadden ze ze ook idd niet. Wél bij intertoys!
     
  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Ik heb hem bij de Blokker vandaan, moet je wel een filiaal hebben met een grote speelgoedafdeling. Overigens is het een simpele oranje, maar tymen zit er heel mooi in! Ik meende dat prenatal ze had met Nijntje, trouwens!
     
  5. Mama007

    Mama007 Niet meer actief

    Bij prenatal hebben ze er eentje in het donkerblauw van nijntje. Volgens mij iets van 10 euro. Zelf ga ik hem ook kopen voor onze vakantie.
     
  6. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Anders misschien online ergens?
     
  7. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Blokker, Marskramer, Intertoys, Babywalz. Je kunt ze overal kopen.

    Maar ik denk alleen niet dat je kleintje er in oktober al in kan zitten.
     
  8. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik heb ze laatst ook bij etos gezien..
     
  9. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    Prénatal, speelgoedzaken...
     
  10. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Nee dat denk ik ook niet eigenlijk
     
  11. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ze zijn voor beebs vanaf ongeveer 4 mnd.....wij hebben hem bij prenatal vandaan.....
     
  12. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Nee ik weet dat ze eigenlijk voor oudere baby's zijn maar ik vind het fijner dan helemaal niets natuurlijk hou ik 'm gewoon nog vast. Ik heb ze bij de blokker gezien maar dat was een vierkante en die leek me veel te groot. Die van nijntje heb ik ook vandaag gezien maar dat is er eentje voor de mama/papa en de baby die bedoelde ik eigenlijk ook niet. :( Weet iemand ook wanneer je baby in het zwembad water mag? Want daar moeten we natuurlijk wel rekening mee houden.

    xxx
     
  13. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    bij prenatal verkopen ze ook de bandjes die jij bedoel..... die hbben wij ook en die is ook van nijntje...die valt klein en het advies is bij de meeste ha en cb's dat je na de 1e prikjes kan gaan zwemmen
    wij zijn met Teun voor het eerst gaan zwemmen met 4 mnd.
    kijk evt op zijn site daar staan foto's van het zwembad ( vakantie vennebos) daar zie je ook zo'n bandje
     
  14. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Bij de hema van jip en janneke.
     
  15. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Bij de hema ja? Daar was ik ook geweets maar zat geen zitje in. Dus dan kunnen we eigenlijk niet gaan zwemmen want ik ben over 24 dagen uitgeteld dus dan is die kleine ongeveer een week of 7 a 8.
     
  16. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Een vriendin van mij heeft die zwemband met zitje bij de hema gehaald. Het was zo'n lichtblauw geblokte met zo'n ruggesteuntje.
    Maar volgens mij kun je bij zwembaden en misschien ook wel bij center parcs van die gele kopen.
     
  17. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    bij landal vennebos waren ze wel te koop
    vraag het tegen die tijd ff na bij het cb...en wie weet heeft de kleine spruit zijn of haar prikjes net gehad...
     
  18. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ow noa25 ik zal morge nog eens gaan kijken en anders kopen we er wel eentje op vakantie ja. Maar ik dacht nu zijn ze goedkoper .
     
  19. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    In principe kun je met een baby vanaf 6 weken gaan zwemmen maar er zijn ook adviezen om pas vanaf 6 maanden te gaan zwemmen. Of na de eerste inentingen. En volgens mij heeft jouw beeb die in oktober nog net niet of misschien net wel gehad.

    Een baby die nog zo jong is, koelt erg snel af. Een kwartiertje in het water is dan lang zat. Prima te doen om je kleintje lekker vast te houden. Zitten wil op die leeftijd echt nog niet.

    Volgens mij heb je dus deze vakantie nog helemaal geen zwemband nodig. Maar goed, dat is ongevraagd commentaar van mij. Om antwoord te geven op je vraag: ik heb gisteren voor Jarissa een zwemband van Nijntje gekocht bij Prenatal. Kostte een tientje. Ze hebben ook hele leuke in de vorm van een bootje met stuurtje en toeter. Maar die vond ik voor Jarissa nog wel wat groot.

    Hoe je vakantie er ook uit gaat zien, heel veel plezier!
     
  20. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dat denk ik ook niet, voor zo'n zwemband moeten ze in elk geval hun hoofd recht kunnen houden!

    Maar ik heb voor Iman een band van Nijntje, waar zij aan de ene kant zit en ik aan de andere kant erin kan hangen!
    Ook van prenatal!

    Fijne vakantie! Maar eerst; voorspoedige bevalling!
     

Deel Deze Pagina