Naar aanleiding van de vorige topic die wordt gesloten omdat we off topic gaan (al was het super gezellig) hoop ik dat we hier wel verder mogen gaan? Laat ik het ijs breken. Geloven jullie? Zo ja waarin?
Ik geloof nergens in. Ben een atheist al haat ik dat woord wel een beetje.. Maar ik vind het wel interessant om meer over andere geloven te weten te komen..
Topic werd gesloten, omdat er op dit forum niet over geloven gediscussieerd mag worden.... Stond ook bij de beschrijving waarom ze hem dicht deed.
Ik wil geen discussies maar zoals sommige hier vragen naar welk wasmiddel iemand gebruikt of naar welke kel iemand gaat is het soms ook leuk om te lezen waar iemand in gelooft. Is dat nou werkelijk zo een probleem hier op het forum?
Ik vind het jammer dat een topic waar alles respectvol toeging toch dicht moest, jammer, omdat ik nog wat vragen over had, n.a.v. reacties. En die zou ik wel via PB kunnen stellen, maar ik denk dat de antwoorden voor anderen ook interessant kunnen zijn. Misschien kan het wel in een groep?
Als we geen discussie starten mag het wel? Ik ben niet gelovig. Ik hecht wel veel waarde aan normen en waarden en respect voor elkaar. Daar baseer ik mijn leven op. Kan me niet voorstellen dat ik door een 'boek' een beter leven ga leiden..
Ik hoop dat deze niet op slot gaan. Elk onderwerp moet bespreekbaar zijn toch? Van honden geblaf totaan waar we in geloven. Ik hoop dus dat het beheer wat losser wordt en inziet dat we geen discussie willen gewoon wat over en weer interesse
Interessant onderwerp! Ik geloof in alles wat in de Koran staat. Ik heb het gelezen en er stonden alleen maar mooie en geloofwaardige dingen in. kreeg af en toe zelfs tranen in mijn ogen.
ik kan dat niet echt verwoorden maar ik denk niet dat je leven ophoud als je dood gaat misschien reïncarnatie? ben er nog niet helemaal overuit haha