We wilden met dochterlief naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen (1e echte uitstapje!) Maar ik begreep dat het veel gaat regenen, dus dat gaat niet door.
Misschien fietsen maar niet dauwtrappen hoor haha. Verder lekker niks jammer dat de winkels dicht zijn,,
Er is hier in de stad veel te doen met Hemelvaart, ga dus even een kijkje nemen als 't weer wat meezit.. 's Avonds is er in Zelzate markt dus daar gaan wij dan ook heen.
Vriend en schoonvader gaan 's ochtends de achtertuin op orde maken voor de kleine. Ondertussen ga ik (als zoonlief slaapt) dan maar eens fijn een flinke stapel was wegwerken. 's Middags misschien nog even kijken voor wat leuke plantjes en nieuwe bloembakken voor de tuin.
Eigenlijk nog weinig plannen. Bij droog weer een stukje fietsen. Aan het einde van de middag naar vrienden voor een bbq.
Ik hoop het ook voor jullie!! Het schijnt echt rotweer te worden, dus ik ga de plee schoonmaken, een wasje draaien en bankhangen Heel misschien ff met de kleine richting kinderboerderij ofzo hier om de hoek.
Morgen het hele huis aan kant maken, word vrijdag ochtend ingeleid en dan is thuis tenminste allea klaar.
Werken! sta helemaal alleen in de keuken terwijl t niet zulk lekkerbweer wordt en de stad gewoon open is! Zal wel druk worden dus!