Snoopy1983, heel veel succes morgen! Ga duimen voor een mooi resultaat. Wij gaan morgen lekker met de hond het bos in en daarna bbquen met mijn zusje en zwager, ook wel erg veel zin in! Iedereen een fijne dag morgen
Beetje paard poetsen en rijden. Daarna hier de stad in, lekker lunchen bij een restaurant waar een vriendin sinds kort werkt.
Toevallig morgen een dagje vrij maar m'n vriend helaas niet.. Ik ga misschien met m'n dochter en moeder naar de Lentefeesten (braderie e.d.),twee dorpen verderop..
braderie en daarna krijgen we een logeetje en gaan we pannenkoeken bakken en pyjama party (lijkt hem leuk haha) Dus vanaf 5 uur zitten wij in onze pyjama's en gaan we pannenkoeken eten en film kijken.
Klussen Eventueel dierentuin of anders de kids lekker buiten spelen. Volgens mij het laatste mooie dagje
Ik ga eerst weer met bed in veel te vroeg dit om wakker te worden dan naar m'n schoonouders onze boot schoonmaken en nog wat klusjes..
Snoopy, succes vandaag!!! Hier weinig te doen vandaag. Lekker huispakdag, en koffer inpakken voor de vakantie.