Ik ga met mijn oudste meisje naar een jaarmarkt. Ze heeft centjes van Opa en Oma gehad en daar wil ze wat voor kopen op de jaarmarkt.
Hier is de stad open, wat maar 2 feestdagen per jaar mag (geen zondagen) dus daar ga ik even gebruik van maken. Verder komt een vriendin met haar kinderen, haar man is er al, die zit fifa te spelen met mijn man. Dat duurt gerust tot middernacht.
Kledingkasten uitruimen! was ik vd week al mee begonnen, maar nu pas weer verder gegaan. Heb al hele vuilniszak voor kledingbak, en een berg wasgoed waar je U tegen zegt! Als alles gewassen is moeten de blousen van manlief ook nog gestreken worden. Dus ik vermaak me vandaag wel! LOL
Jippie, wij zijn net terug van een week Roompot Cochum en wel èrg blij met Duitsland vakantieland. Ik heb meteen even jullie vakantiepark opgezocht. Ziet er ook super uit. I'll keep it in mind
Ik moest gewoon werken. Werk in de administratie bij een van de grootste pretparken in NL en die doen (helaas) niet aan feestdagen
Vandaag met de waterbus naar Rotterdam geweest en toen naar het maritiem museum. Echt ontzettend leuk voor kids! Superdagje gehad en het maritiem museum is zeker een aanrader voor kids vanaf 4 jaar!
Eerst lekker wezen zwemmen in monster was erg leuk zwembad en in de avond ff met me knul bij de olifanten wezen kijken blijft cool zo dichtbij kom je in een dierentuin niet
Ben met de kleine naar het Amstelpark geweest, met speeltuin, lekker veel ruimte en groen om te wandelen en rennen en een heerlijk terras waar je lekker kunt zitten alsof je in een strandtent zit!ik hou erg van dit park...zijn er lang geweest!