Vind het voor haar leeftijd best goed getekend geloofde het eerst namelijk niet en dat haar papa had geholpen maar niet dus.. Bekijk bijlage 234750
Leuk hè?! Mijn dochtertje is van nov 2008 en ging dat een paar maanden terug ook ineens doen. Ze zijn nu alleen nog gedetailleerder een paar maanden verder, haartjes, vingertjes soms zelfs een lijfje, oortjes. Scheelt denk ik wel dat zij een oudere broer en zus heeft waar ze veel van ziet
hihi ja hier ook gister .. ook een hoofd met ogen,neus en mond,wimpers op de ogen, oren, een ketting, nek,buik,armen + handen, benen + voeten.. ze was mij aan het tekenen en papa, zichzelf en haar zusje..
Harstikke knap en echt al gedetailleerd getekend! Gaaf hè dat ze dat ineens kunnen. Mijn dochtertje is net 4. Ik kreeg afgelopen vrijdag alle werkjes mee die ze dit trimester gemaakt had op school. Nou er zaten echt mooie dingen bij, zo knap!
Haha ik was vorige week al trots toen mijn zoontje een gewoon rondje kon tekenen. Knap hoor, van haar!
die van mij ook niet hoor maar die houdt totaal niet van tekenen of knutselen. Ik heb niet zo'n creatief kind heeft hij niet van een vreemde want zijn mama is dat ook niet
leuk hoor!! Mijn dochter is van dec 2008 en is gek op tekenen. Ze tekent vergelijkbare poppetjes, het liefst met armbanden en oorbellen
volgens mijn zoontje is dat een eenkhoorn!hahaha.maar hij was niet tevreden dus na een minuut heeft hij het vernietigd met een zwarte stift.
knap hoor!!! Ik zie mijn zoon dat niet zo snel doen (ruim 4 jaar). Hij houdt helemaal niet van tekenen en knutselen.... Zijn talent zal wel ergens anders in zitten haha.