Ik wil graag voor mijn dochtertje het hemnes bed kopen welk matras van ikea hebben jullie daarbij gekocht? Wil graag een goed matras die ze kan blijven gebruiken ook als ze ouder word en dat een volwassene er ook fijn op kan liggen in het uitschuifbare deel.
Wij gaan die ook kopen met 2x Malfors matrassen. Is 12cm dik per matras en vond die wel het fijnste en ook niet mega duur (75 per stuk dacht ik). Met een hoeslaken om het matras is een totale dikte van 24cm niet lelijk om te zien in het bed, vond de goedkoopste(?) matras van 10cm dik niks.
Ik las Hermes. Ik dacht dus meteen: wat denkt die rijke stinkerd nou?! Ga toch lekker weg met je geld! joh! .. maar goed, je zei dus Hemnes
Wij gaan ook dat bed kopen. Als je het bed met 2 matrassen koopt dan kost die 390 euro zoiets. Weet alleen niet welke matrassen ervij zitten. Dat heb ik nog niet uitgezocht.
Wij hebben het bed als logeer bed op zolder met de twee matrassen erin, ik weet om eerlijk te zijn niet welke matrassen. Normaal liggen ze dus boven op elkaar maar als ik het bed uitschuif slapen mn ouders of schoonouders erop en ik soms ook als de kinderen een paar nachten lang spoken ga ik er met 1 op zolder liggen zodat manlief wat fitter naar zn werk kan. Slaapt dan prima, ook met wat meer gewicht als een kind!
Wij hebben volgens mij het een na goedkoopste matras genomen. De goedkoopste was super dun, een dikker leek ons voorlopig prima. Ik logeer wel eens een nachtje bij ze en voor een nachtje is het als volwassene ook best te doen (en voor twee of drie ook wel).
Je kunt dan kiezen uit mulfors of die andere die hier boven al werd vermeld. 378 euro voor compleet bed met logeermatras erbij...
Wij hebben ook het bedbankje. Matrassen moeten we nog regelen, want dat flinterdunne ding dat erop ligt zou ik echt niet elke dag op willen slapen. Ik zou bij bijv beterbed kijken naar een goed matras. Houd er wel rekening mee dat de maat (uit mijn hoofd) 80 is en niet 90. De baby matrasjes van de ikea zijn top. Maar de matrassen voor volwassen zijn veel al flut.