maxi cosi cabriofix bekleding wassen..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door celia82, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    Ik heb gister geprobeerd om de bekleding eraf te halen en te wassen wat een ...gedoe zeg!

alles is eraf behalve voor bij dat grijze rondje blijft ie haken:x
    Kan dat ding wel uit de raam flikkeren ! helemaal opgefokt word je ervan..

Wie heeft er eerder de bekleding eruit gehaald en hoe?

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Tiseven een K klus maar het is me gelukt er zittne over al haakjes en dingetjes aan. en bij dat ronden stuke moet je en beetje heen en weer schuiven en zo

3. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb ook pasgeleden de hoes gewassen en eigenlijk viel het me alles mee. Ik had alleen maar gelezen dat het super moeilijk ging, en eigenlijk schoten alle stiekjes al los toen ik de hoes eraf wilde halen. Ook om dat grijze ding ging het prima los. Na het wassen was het ook weer zo gepiept om dat ding erop te zetten.

4. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik heb het net weer geprobeerd het lukt echt niet..me man is het ook niet gelukt:(
    bij dat grijze rondje heb je de riempjes vastzitten die krijg ik niet los:x

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het grijze lintje zit aan de onderkant vast aan een haakje waarscheinlijk. Die moet je er dan tussen uit haken. Als het goed is dan moet je hem er dan zo vanaf kunnen schuiven.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow handig dat ik het nu lees..ik wilde het ook gaan doen maar kreeg het niet eraf! pff ik heb lopen te schelden. Dus het kan wel toch maar eens een uurtje of 2 ervoor gaan zitten

7. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Weer niet gelukt hoor:x was zo boos ben maar gaan slapen hahaha

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Kun je er geen foto van maken? Zodat we zien waar het niet lukt, want het zou heel makkelijk moeten zijn.

9. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    ik lees via google ook dat het heel makkelijk moet zijn:(

Nou, wat een gedoe zeg! Ook ik heb ontzettend lang gezocht hoe ik het laatste stukje van de bekleding los kon krijgen. Maar het klopt inderdaad, aan de onderkant is de gordel op het eind in een lus vast genaaid en deze zit (onzichtbaar) over twee haakjes geschoven. Deze schuif je er dus zo af, simpel toch?(kreun!) Wat ben ik hier lang mee bezig geweest. Heel het internet afgezocht en uiteindelijk op deze site terecht gekomen en het verlossende antwoord gevonden! Bedankt.

dit schreef iemand op een forum ga het ff proberen.mocht het niet lukken dan maak ik een foto

alvast bedankt

10. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    jipppieee!! het is eraf hahahah! wat een giller zo dom gewoon! er zaten gewoon haakjes wat je gewoon niet ziet zitten8)

ik zal wel een topic openen( hoe weer erop doen)

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha ik had de vorige keer hetzelfde probleem en idd via die beschrijving was het zo gepiept. Enne... nou moet 'ie er straks ook weer op he :D

Liefs Elea

PS. Mooie naam heb je, hoor je niet vaak ;)

12. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi

ja idd dalijk komt er weer een probleem hahaha terug erop doen:p

dank je wel jij heb zelf ook mooie namen;)

13. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Whaha, wij hebben hier ook zitten schelden en tieren omdat het zo'n gedoe was om de bekleding eraf te halen. En hij moest er echt af want de kat had erin gepist en we hadden hem de volgende dag nodig. Het blijkt dus idd gewoon heel makkelijk te zijn haha.

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    dan zal dit bij mij ook mss het probleem zijn ik heb het ook echt uren geprobeerd echt frustrerend!

Deel Deze Pagina