Hemnes kast ikea als commode

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kleintjevoorons, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik moet eerlijk zeggen dat deze me wel heel klein lijkt. voor al de supulletjes die tegen het kussen aan staan. in het begin is het te doen mar als je kleine meer beweegt

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo ziet onze comode er uit

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant

Die lijkt me ook wel erg klein, misschien voor de eerste maand niet, maar daarna trapt je kindje waarschijnlijk de spullen eraf ;). Hij is ook wel erg ondiep. Wij hebben nu allemaal knuffels tussen aankleedkussen en muur staan ter afleiding en er heeft altijd wel wat speelgoed gelegen, dat kan bij jullie kast niet.

Ik zie wel dat je een kast ernaast hebt staan, dat is straks dus wel handig voor de spulletjes, als die van de commode afgeschopt worden.

5. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

nou ik vind het wel mee vallen hoor kwa ruimte en luier verschonen en dat soort dingen doe ik toch binnen in de woonkamer aangezien wij in appartement wonen en ik zelf een spierziekte heb en dus alles gemakkelijk op de bank enof tafel doe maar moet wel zeggen de lades van deze kast zijn wel lekker diep dus er kan genoeg in en je hebt ook een verlengde versie ervan hoor die is nog ff langer...

6. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Wij hebben de ook de Hemnes als commode (met drie lades).
    Ik vind hem qua opbergen e.d veel fijner dan de originele commode die mijn dochter eerst had, hij is alleen net iets te hoog nu ik weer zwanger ben, met mijn buik kan ik niet goed staan, terwijl ik dat bij de originele commode wel kan. Mijn dochter is overigens 13 maanden en past er perfect op.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

Je moet het niet zien als aanval maar als ervaring die wij al op gedaan hebben met een kindje wat dus niet meer stil ligt. maar als jij het prima vindt is het toch super

8. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de dames in het zuiden van het land, in Belgie is de kast nog wel op voorraad, alleen wel 30 euro duurder dan in Nederland.

9. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Wij hebben hem tweedehands op internet gekocht....

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier ook de hemnes 3 ladenkast, bevalt echt super! lekker hoog en genoeg ruimte eromheen vind ik. die malm vind ik er idd erg krapjes uitzien, dat lijkt me niet prettig.
    Hier trouwens geen problemen met de verf...

11. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben 'm ook en vinden het een erg fijne commode.
    Hij is diep genoeg en ook lekker breed.
    Wat ik ook fijn vind is dat hij een fijne hoogte heeft.
    Hier zijn we dus heel tevreden.
    En ik vind 'm overigens ook erg leuk uitzien!!!

12. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Wat wij hebben gedaan is andere knoppen erop gezet, zodat het net ff meer een kinderkast is (en op een andere kast dezelfde knoppen gezet zodat het bij elkaar past)

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

hier dus precies zo!

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Dat van die verf is (wat ik van die vrouw van de ikea begreep) ook de laatste lichting geweest. Daarom zijn ze uit de handel gehaald om eerst het probleem te onderzoeken........mensen bij wie de verf er af gaat.........ik zou dus gewoon even ikea bellen hierover. Probleem is bekend!!

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    maar weet je ook wanneer ze weer te krijgen zijn? We hadden net bedacht om zaterdag de babykamer te gaan kopen maar dan moeten we dus nog even wachten op de commode.... Jammer....

16. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Wij hebben ook de hemnes als commode. Hij is nog niet in gebruik maar hij is best ruim hoor.

Misschien nog een tip je hebt van die ladevullers om erin te doen.
    Zo vallen je stapels niet om en heb je keurige vakjes in je la. Ik ben nogal lichtelijk chaotisch en zo heeft alles een vaste plaats. Ik heb dit trouwens alleen in de bovensta lade.

Zie hier de foto ->

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ook andere knoppen erop gezet (van kikkers) en ook in de bovenste la verdelers.

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hier ook de hemnes lade kast, maar hier laat wel de verf los, ik dacht het zal wel aan mij leggen maar het is dus wel zo als ik het hier zo lees, kan ik gewoon ikea bellen? her is aan de onderkant zeg maar bij de pootjes

19. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @kleintje voor ons,
    Ik zou de ikea even bellen. Misschien weten ze inmiddels al meer??
    Succes in ieder geval!!

20. Ik heb hem ook met 3lades,tot vorige maand nog gebruikt.Geen problemen ermee.

Deel Deze Pagina