Ik heb deze commode (ook van de hemnes serie) IKEA | Babyverzorging en commodes | Commodes & kinderverzorging | HEMNES | Commode/ kast Erg fijn met de opstaande rand en lekker ruim. De opstaande rand kan je er later weer afhalen en dan heb je een gewoon kastje Toen ik laatst bij de ikea was zag ik dat ze hem nu ook met 3 lades hebben. (staat nog niet op de site)
Ik heb de grote/brede kast van hemnes als commode. Echt een aanrader, lekker veel ruimte in de laden en een groot blad. In mijn album staan foto's
Wij hebben ook de Hemnes kast met drie lades als commode. Ideaal! We hebben ook onder het aankleedkussen een antislipmatje (kun je op een rol kopen voor 50ct bij de action bijvoorbeeld). De lades zijn lekker diep, dus je kunt er alles goed in kwijt. Ik ben zelf niet erg groot, en de kast is toch vrij hoog. Maar dit is geen belemmering. Verschonen etc gaat prima!
Vandaag de bruine Hemnes 8 laden aangeschaft. Voldoende ruimte bovenop en in de laden. Een tip voor diegene die de kleinere versie hebben gekocht. Blijkt het nu toch net te kleine te zijn dan kun je er zo een plank die breder is bovenop schroeven zo heb je dan snel en goedkoop een iets groter werkvlak.
Nou we hebben besloten dat we toch voor de grote 8 laden versie gaan. Toch wel ideaal zo veel ruimte. Voor meiden die hem ook hebben, is de kast groot genoeg om alle spulletjes in te doen. Dus geen kast er bij? Ons kamertje is namelijk maar heel klein en een kast gaat niet passen. Daarom willen we ook de 8 laden versie doen.