Wat was vroeger je favoriete speelgoed? Ik had veel van My little pony, was er helemaal gek van en nog steeds als ik het nu in de winkel zie liggen. Verder mijn little Miss make up and dress up
idd my little pony, dufty en barbie en alles van paarden. mooie is mijn dochter speelt nu met mijn ouder paarden, ook my little pony`s, mijn oude barbies, en daar zitten zelfs oude barbies van mijn moeder bij. de dufty heb ik haar nog niet gegeven, vond ik nog wat te klein, volgend jaar kan ze dat krijgen oja en playmobiel, mijn man heeft nog veel oud playmobiel zal dat binnenkort ook eens van de zolder halen
Ik was gek op Fabuland. Ik had bijna alle dingen. Verder het Duftyhuis natuurlijk. En van die glowpoppetjes.
ik was helemaal gek van knikkers, autotjes, turtles en dinosaurissen, niet echt meisjesapeelgoed dus haha
Dufty ja, die roken zo lekker En Barbies, hele dagen mee gespeeld! M'n oudste dochter is een echt meisje-meisje dus kan weer los!
lege bakjes,doosjes etc om mee te knutselen! Ik ben nog altijd iedere avond creatief bezig! (alleen nu niet meer met kosteloos materiaal )
Mijn Barbies waren trouwens Cindy's. En we hadden hotwheelauto's die verkleurden, transformers, Het Spookslot, crash test dummies.
Poppels, heet het zo? Was een knuffel die je binnenste buiten kon keren, dan was het een bal, haha klinkt raar zo...
LEGO , barbie veel met mijn dinnetjes mee gespeeld . Auto s en dan wc papier door de kamer heen gooien [ vader weer blij not] Knikkeren , skipie balen kan nog wel door gaan .
Die boom had ik ook barbie, troelie woelies, fabuland, playmobiel.. Het mooiste is dat mijn ouders bijna alles hebben bewaard, dus heeft eef vandaag met mijn troelie woelie prinses gespeeld
Mijn zusje en ik speelden altijd met barbies, my little pony en andere figuren Waaronder He-man en She-Ra Was altijd zo bang voor skeletor!!!
Jaa zo'n Popple heb ik ook gehad, onwijs leuk !! Nopper en spookslot waren ook mijn favo's maar het spel Dolle dino was alles
Tamagotchi!! Was ook gek op My Little Pony's trouwens, ik wil ze stiekem nog steeds kopen als ik ze in de winkel zie
Ik had vroeger een pop gekregen. Die had een luier in de verpakking zitten en als je die dan in water deed dan na een tijdje kwamen volgens mij de kleertjes tevoorschijn en dan wist je of je een jongen of een meisjes pop had gekregen. Die pop had dan een hard plastic hoofd en verder een zacht lijf. Kan nergens iets meer erover vinden maar weet wel dat vriendinnetjes van mij die pop ook hadden. Kent iemand die pop hier?