Lijken jullie kinderen op elkaar op dezelfde leeftijd? We zijn pasgeleden pasfoto's gaan maken voor een paspoort voor ryan, en toen viel me op dat onze kids toch wel veel op elkaar lijken Ik vond het toen ze geboren waren heel erg, maar daarna werd het steeds minder...mijn dochter lijkt heel erg op mijn man en mijn zoon heel erg op mij! Hebben jullie ook foto's van dezelfde leeftijd waarop je kindjes hele erg op elkaar lijken? Show ze hier!
jeetje..wow! ze lijken echt opelkaar, jouw kindjes! (by the way je onderschrift en verhaal gelezen, sterkte) haha ik MOEST even reageren op je topic, die van mij lijken op elkaar als 2 druppels water. Het is namelijk een identieke tweeling. ze hebben wel een eigen gezichtje, maar soms haal ik ze eventjes doorelkaar en dat is best wel gek. Ook de stemmen lijken op elkaar, ik hoor soms niet wie wie is. Moet echt kijken wie er nu `praat`of wie er huilt. Maar ik wil geen fotos meer plaatsen, toch een beetje eng. Ze hebben ook wel wat van mijn oudste, maar niet sprekend.
Nee! Ik heb een donkere en een lichte. 2 uitersten. Alhoewel de vorm van het hoofdje, mondje, ogen hetzelfde zijn. De oudste heeft donkerbruine ogen en donkerbruin haar. Ook dik, stug, krullerig haar met veel kruinen. De jongste heeft lang, blond en sluik haar met hele blauwe ogen. Heel apart ( en ja, het zijn ECHT 2 kinderen van de zelfde man ).
Hahaha, ik ben tot een DNA test bereid! Maar opzich kan het wel, want mijn man zijn familie is erg blond. Dus het zal wel uit die hoek vandaan komen. Mijn man en ik zijn allebei donker. Heel gek.
Ik zie het in het echt nooit, maar als ik naar foto's kijk zie ik meteen dat ze enorm op elkaar lijken. Ga ze hier niet plaatsen, sorry. Toch zijn er grote verschillen: vorm en kleur ogen, vorm van de neus, vorm van de mond, type haar. Maar als ik foto's van dezelfde leeftijd bij elkaar zet, zijn het héél duidelijk broer & zus. En met huilen was het in het begin heel moeilijk: wie is nou wie? Ik moest echt naar boven lopen om te weten wie er huilde. Ook op het kdv was dat een van de eerste dingen die ze zeiden toen jongste daar ook kwam, dat hun huiltjes zo op elkaar lijken. Ik ken trouwens ook een stel, met een tweeling notabene, waarbij de ene heel blond is, en de ander een (lichte) surinaamse. Mama is blond, papa surinamer, en dan kun je dat toch echt krijgen.
Hihihi, leuke vraag. Kan 'm nu nog niet beantwoorden, over een paar maand weet ik meer. Als het goed is krijgen we een 2de jongetje en ik ben erg benieuwd of zo heel erg op elkaar zullen lijken. Maar niet alleen het uiterlijk, ook het karakter of dat op elkaar lijkt ben ik benieuwd naar....
Tis jammer dat ik via de ipad geen foto kan plaatsen, maar mijn meiden lijken absoluut niet op elkaar . Grappige is is dat ik half indisch ben, maar onze jongste heeft witte haren en blauwe ogen, dus mensen geloven soms niet eens dat ze van mij is maar ach ik weet beter . De oudste heeft donkerblond haar en bruine ogen, qua gezocht is dat net ik, maar dan wat lichter.
Tot nu toe lijken mijn dochters helemaal niet op elkaar. Mijn oudste was en is een pittige tante, mijn jongste is veeeeel rustiger (tot nu toe...) en makkelijker. Qua uiterlijk lijken ze ook niet op elkaar vind ik, maar wie weet verandert dat nog.
Ik heb 2 meisjes met een verschil van 2 jaar. Ik zie het tegenwoordig niet meer, tot ik een foto van E van 2 jaar terug zie, je zou je kunnen vergissen. Mensen om ons heen zeggen het wel altijd. Tja, 2 meisjes met een rode krullenbos; de enige vergelijking die ik heb is 'Annie'.
Mijn oudste zoon en jongste lijken op elkaar. Daarentegen lijken tweelingzus en broer totaal niet op elkaar!
hier lijken ze zo op elkaar dat papa vaak de verkeerde naam zei als ik een babyfoto liet zien en vroeg wie het was. Nu nog zie je heel goed dat ze broer en zus zijn al is de ene donker en de ander goudblond. Qua stemmen lijken ze ook zo op elkaar dat als ik niet zie wie het is en ze zeggen allebei ja of huilen dat ik niet weet wie het is. Als ze meer zeggen hoor ik het natuurilijk wel, maar komt vooral omdat de jongste net beter gaat praten.
Ik heb mijn dochter* alleen bij de geboorte gezien, maar ze leek sprekend op haar broer, dat vond ik zo mooi om te zien.
Mijn dochter en zoon lijken ook precies.. Soms als ik babyfoto's aant kijken ben moet ik naar de kleertjes kijken om te zien wie het is haha
zeggen jullie het maar, lijken ze op elkaar ? de eerste is van vorig jaar de 2e is van een half jaar geleden