Ik heb een tijdje terug een bril gekocht en die opticien deed allemaal dingen checken tav mijn ogen. Op een gegeven moment zei hij dat mijn oogzenuw te diep naar achter zat (hij had het over 0.7 maar geen idee wat dat betekent). Mijn oogdruk was wel goed dus hij deed nog een onderzoek en zei dat ik dit tegen de lenzenboer moest zeggen waar ik ieder half jaar een controle krijg. Gisteren was ik bij de lenzenboer en die begreep mijn verhaal eerst niet maar ging toen ook dingen checken en zei toen dat het idd zo was en dat ik vervolg onderzoeken kreeg en een oogarts zou dan digitaal mee kijken . Hij zei dat hij bijv wilde checken (hij is optometrist) of mijn hoornvlies niet heel dik of dun was want dat zou effect hebben op je oogdruk. Ter plekke dacht ik oh prima check maar alles maar nu ik thuis ben begin ik mij af te vragen of het erg is dat die zenuw blijkbaar te diep zit. Wat heeft dat voor gevolgen of kan het ook gewoon onschuldig zijn? Ik heb eigenlijk nooit last van mijn ogen. Draag lenzen (-1.5 en -1.25) maar heb maar een kleine sterkte. Ps: heb dus ter plekke een paar onderzoeken gehad en de rest krijg ik over 2 weken want dan moest hij mijn ogen druppelen