hier ook! nog nooit problemen gehad met maten of wassen, vind het echt super. terwijl ik voor mezelf echt een hekel aan de h&m heb. ga zaterdag shoppen voor mijn oudste dochter, had al even gekeken en vind de nieuwe collectie echt geweldig!
Het valt inderdaad wat groter, m'n dochter kan van de H&M nog makkelijk maat 80 aan. Heb er gisteren nog een leuk setje gekocht, de nieuwe collectie is erg leuk! En vind de kwaliteit qua kleding ook goed hoor, ligt natuurlijk ook aan hoe je het wast en ermee omgaat .
Ik vind het ook groot vallen, zowel voor volwassenen als voor kinderen. Maar de kwaliteit ben ik wel tevreden over, over het algemeen. En ze hebben er idd vaak leuke kleertjes (wel jammer dat gelijk alle kindjes daar dan mee lopen).
Viind de shirtjes qua breedte perfect passen bij mn oudste, is ook langer als van andere winkels (zeker hema is kort) dus als de andere maatjes 86 uit de kast zijn kan hij nog wel in de H&M shirtjes, zonder dat zn buikkie eronderuit komt. Broeken zijn een ramp, altijd veeeeel te breed! Dan heeft hij qua lengte al 86 maar qua breedte zou hij nog RUIM in de maat 80 kunnen. Maar dat ligt natuurlijk ook heel erg aan de bouw van je kindje. Vind de stoffen wel heel mooi, blijft ook nog mooi na veelvuldig wassen en goede kwaliteit, zeker in vergelijking met de shirts van de hema of Hans textiel.
Nou, ik vind het daar tegenvallen. Als je wat in het winkelwagentje stopt op internet is het niet leverbaar. Verschrikkelijk irritant! Heb vaak gehad dat ik zat te roepen dat het er zo leuk uitzag allemaal. Wil je betalen, sta je in de startblokken staat er doodleuk: ,, vanaf maart leverbaar!'' Ook over de maten maar te twisten, want ik heb vaak een jurk gekocht met een soepformaat. Hier geen H&M fan
Shirts zijn waardeloos!! Die koop ik nooit meer. Eén keer, nooit meer... Broekjes, jurkjes, vestjes, sokjes zijn wel leuk en goed! De Rompers zijn geweldig!!!! En ook de joggingbroekjes van 4,95 euro.!! Toch koop ik eigenlijk al haar kleding bij de HEMA! Erg leuk en vrolijk, tevens betere kwaliteit. En HEMA vind ik juist best klein vallen. Mijn kleintje draagt zelfs maat 80 van de HEMA! L
ik vind de kleding wel lekker zitten , maar ondergoed totaal niet.... met name bh , die zitten voor geen meter bij mij. de beugels gaan altijd omhoog zitten en na een paar keer wassen , koud programma , in een netje en heeeel voorzichtig programma... kan ik ze weggooien!
wat een uiteenlopende reacties zeg!!! Ik ben er super tevreden over. Ons mannetje heeft een normaal postuur en de kleerdjes passen hem heel mooi. Bestel gewoon altijd de normale maat en past goed. Vind de pasvorm van de t-shirts wat smaller dan in andere winkels, maar vind dat juist mooi. Ik zou zeggen gewoon een keertje proberen, ben je niet tevreden stuur je t gewoon terug. Ik ben in ieder geval een fan!!!
vind wel dat ze de laatste tijd saaie zooi hebben, en duur ook nog. was bij C&A, supervette broek gekocht voor Luc, beetje baggy donkerblauwe spijkerbroek met in het heel lichtblauw dikgedrukte letters een tekst op zn kont. Supervet, en maar 5,95... bij HEMA en H&M zit je al gauw op de 15 euro voor een spijkerbroekje. Ik heb bij C&A gekocht: 3 spijkerbroeken 8 toffe shirts 2 truien tof spijkerjack en ik was 45 euro kwijt... bij de HEMA heb ej daar 3 broekjes voor,