Wat geef ik mijn dochter voor 2e verjaardag

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamamadelon, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    De titel zegt het al.
    little people heeft ze al en dat vind ze niet zo spannend.
    Dus iemand een idee? of wat gaven jullie je dochter(s) toen?

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wij geven haar straks een poppenwagen!

3. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Een poppenbedje voor op haar slaapkamertje. Kan ze lekker de pop instoppen voordat ze zelf naar bed gaat.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Noor is net 2 en wij hebben voor haar kleertjes gekocht. Ze kreeg een zandbak, loopfiets, skippybal (zo'n kleine), klei, theeserviesje, kleurboeken, een baksetje (koekjes bakken) en een knutselkoffertje.

Het theeserviesje speelt ze het meest mee. De loopfiets is een regelrechte topper.

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Onze dochter heeft een driewieler voor haar verjaardag gehad. ze had het redelijk snel door en fietst nu het hele speelplein over met haar rooie driewieler :D

6. Maia

Maia Niet meer actief

wij geven haar een keukentje en vragen de visite om spullen voor het keukentje te kopen :)

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mijn dochter heeft het spel knappe koppen gekregen, een knikkerbaan (groot succes hier), laptop met muziekjes, driewieler, stepje, magisch tekenbord (nog wel het grootste succes), tekenspullen en kleding gekregen..

Little people vind ze ook niet intressant. Duplo wel maar dat hebben we al zoveel dus dat hadden we gezegd tegen de visite.

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Finn heeft op z'n verjaardag het keukentje van Ikea gekregen, en dat is echt een topper, hij speelt er de hele tijd mee

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Onze dochter kreeg een Waterplay (maar daar heb je nu even niet zo veel meer aan)

Verder kreeg ze toen een serviesje waar ze veel mee speelt. Een keukentje had ze al met 5 dec. gekregen.

Ik merk wel dat spulletjes waar ze de realiteit mee kan naspelen favoriet zijn, dus poppenbuggy, keukentje, strijkijzer enz.

10. Skye

Skye Niet meer actief

Wij hebben haar een baby born pop gegeven. Die met dat ijsje en dat flesje ed.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    J. heeft toen oa een huisje voor in de tuin, een driewieler, keukenspulletjes, memory, kegelspel, tekenspullen, boekjes en een duopoppenbuggy gehad.

Duplo is hier ook favoriet, maar daar hebben we al zoveel van. Net als puzzels.

12. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ze krijgt een houten poppenhuis, theeserviesje, kookplaatje en pannenset (HEMA), bedeltjes voor aan haar armbandje, kleurboekjes en een peuterbed.

Het rolenspel begint hier te komen evenals het spelen van spelletjes.
    Met puzzels gaat ze ook vooruit dus wat nieuwe zijn ook leuk.
    Knutselspullen zijn misschien leuk om te vragen of een cd met liedjes?

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Mini krijgt een glijbaan voor in de tuin. Gewoon, zo'n kleintje... En van opa en oma een driewielfietsje; op het kdv scheurt ze daar de hele speelplaats mee over :D

Verder had ik echt geen idee omdat ze niet echt van het speelgoed is.

14. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    deze krijgt ze binnenkort van ons..

ze wil alleen maar muntjes hebben en boodschappenbriefjes schrijven( die ze dan spontaan vergeet als ze bij de deur staat..van wie zou ze t hebben:D) We bedachten ons dus dat ze echt zin heeft in een kassa/supermarkt.

15. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    een houten taart met kaarsjes die je in stukken kunt snijden omdat er klittenband tussen zit

16. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    keuken van ikea! grote hit en ja al het bezoek gaf spulletjes voor in het keukentje!

17. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn zoontje kreeg een werkbank (ik zie het als een keukentje voor jongens) maar het ikea keukentje staat hier ook nog op het wensenlijstje.

18. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier krijgt ze van ons een poppenledikantje, van mijn ouders een baby born en van mijn schoonouders een loopfiets. Verder weet ik het nog niet, volgende maand is ze jarig!

Deel Deze Pagina