De titel zegt het al. little people heeft ze al en dat vind ze niet zo spannend. Dus iemand een idee? of wat gaven jullie je dochter(s) toen?
Een poppenbedje voor op haar slaapkamertje. Kan ze lekker de pop instoppen voordat ze zelf naar bed gaat.
Noor is net 2 en wij hebben voor haar kleertjes gekocht. Ze kreeg een zandbak, loopfiets, skippybal (zo'n kleine), klei, theeserviesje, kleurboeken, een baksetje (koekjes bakken) en een knutselkoffertje. Het theeserviesje speelt ze het meest mee. De loopfiets is een regelrechte topper.
Onze dochter heeft een driewieler voor haar verjaardag gehad. ze had het redelijk snel door en fietst nu het hele speelplein over met haar rooie driewieler
Mijn dochter heeft het spel knappe koppen gekregen, een knikkerbaan (groot succes hier), laptop met muziekjes, driewieler, stepje, magisch tekenbord (nog wel het grootste succes), tekenspullen en kleding gekregen.. Little people vind ze ook niet intressant. Duplo wel maar dat hebben we al zoveel dus dat hadden we gezegd tegen de visite.
Finn heeft op z'n verjaardag het keukentje van Ikea gekregen, en dat is echt een topper, hij speelt er de hele tijd mee
Onze dochter kreeg een Waterplay (maar daar heb je nu even niet zo veel meer aan) Verder kreeg ze toen een serviesje waar ze veel mee speelt. Een keukentje had ze al met 5 dec. gekregen. Ik merk wel dat spulletjes waar ze de realiteit mee kan naspelen favoriet zijn, dus poppenbuggy, keukentje, strijkijzer enz.
J. heeft toen oa een huisje voor in de tuin, een driewieler, keukenspulletjes, memory, kegelspel, tekenspullen, boekjes en een duopoppenbuggy gehad. Duplo is hier ook favoriet, maar daar hebben we al zoveel van. Net als puzzels.
Ze krijgt een houten poppenhuis, theeserviesje, kookplaatje en pannenset (HEMA), bedeltjes voor aan haar armbandje, kleurboekjes en een peuterbed. Het rolenspel begint hier te komen evenals het spelen van spelletjes. Met puzzels gaat ze ook vooruit dus wat nieuwe zijn ook leuk. Knutselspullen zijn misschien leuk om te vragen of een cd met liedjes?
Mini krijgt een glijbaan voor in de tuin. Gewoon, zo'n kleintje... En van opa en oma een driewielfietsje; op het kdv scheurt ze daar de hele speelplaats mee over Verder had ik echt geen idee omdat ze niet echt van het speelgoed is.
deze krijgt ze binnenkort van ons.. ze wil alleen maar muntjes hebben en boodschappenbriefjes schrijven( die ze dan spontaan vergeet als ze bij de deur staat..van wie zou ze t hebben) We bedachten ons dus dat ze echt zin heeft in een kassa/supermarkt.
Mijn zoontje kreeg een werkbank (ik zie het als een keukentje voor jongens) maar het ikea keukentje staat hier ook nog op het wensenlijstje.
Hier krijgt ze van ons een poppenledikantje, van mijn ouders een baby born en van mijn schoonouders een loopfiets. Verder weet ik het nog niet, volgende maand is ze jarig!