Hoi, Ik heb 13 mei een m.a gehad en ben toen gelijk gecurreteerd Na een paar weken dacht ik een eisprong gehad te hebben ( moe, borsten die veranderde enz ) Op 16 juni had ik eenmaal wat bloed met afvegen na het plassen. Verder niks. Wel ben ik verschikkelijk moe, dit wordt steeds erger, en heb ik het idee dat ik in een emotionele achtbaan zit. Dit heb ik meestal vlak voor mijn menstruatie, maar dit is nu al weken aan de gang. Ik heb ook al een hele tijd echt veel vruchtbare afscheiding. Is dit nou normaal na een curretage of zal ik toch even langs de huisarts gaan? We willen ook graag weer verder proberen zwanger te worden, maar zo lukt dat niet. Alvast bedankt. Groetjes MB2005. Misschien dat jullie het bekend voorkomt?
Hoi MB2005, he tklinkt me niet vreemd hoor, maar wle hel vervelend voor je. Je hoeft er niet mee naar de huisarts, behalve als je je verhaal even kwijt wilt natuurlijk. Je lichaam moet zich in de maand na een miskraam altijd even herpakken en daar kun je lichamelijk en geestelijk even van slag van zijn. Dus als het gaat geef het nog maar even de tijd en je lichaam gaat zichzelf wel weer reguleren. Groetjes Brigitte
Hoi, Bedankt voor je antwoordt. In principe wilde ik vandaag gaan, maar hij is al met vakantie tot 3 augustus. Op zich heb ik de miskraam wel een plaatsje kunnen geven, ik had namelijk al het idee dat deze zwangerschap niet goed zou gaan. Ook had ik al een aantal weken steeds wat bloedverlies, maar we hadden wel 2 keer een kloppend hartje gezien, maar toch wist ik gewoon dat het niet goed ging. Ik kon ook niet echt blij zijn. Ik heb het verder dan ook wel een plaatsje gegeven, maar het blijft vervelend. Helemaal nu mijn lijf zo van slag is en we toch graag verder willen. Stiekem verwacht je gewoon niet dat het zo zal lopen omdat onze eerste na 15 jaar de pil geslikt te hebben al in de tweede ronde in aantocht was. Nu zijn we al sinds vorig jaar september bezig en wil het nog niet lukken helaas. In ieder geval bedankt voor je reactie. Groetjes MB2005.