Eind 2016 heb ik te horen gekregen dat ik PCOS heb. Na een aantal rondes clomid nu beginnen met gonal-f. Wie heeft hier ervaring mee?
@mama-van-marlinda bedankt voor je reactie. Wat houdt dat precies in, ben een beetje een leek hierin. Aan je naam te zien slaat het aan?!
Jeetje @mama-van-marlinda dat is al heel lang. En in die tijd is het nooit gelukt? En daarvoor ook al een lange tijd in de mm gezeten? Hoop zo voor jullie dat het nu wel lukt!
Klopt, nooit 1 x zwanger geweest in al die jaren we hebben de eerste X ik denk ruim 2 haar in de mmm gezeten, prive gebeurde er zoveel dat ik niet meer kon! Ik moest toen ook afvallen en het lukte mij gewoon niet meer door alles en toen sloten wij het boek! Vorig jaar begon toch opnieuw bij mij de klok te tikken en ik probeerde nog 1x af te vallen en tadaaaa jaartje later 51 kilo eraf en ik sta nu gezonder in het traject zeg maar. Nu maar hopen dat het gaat lukken de komende tijd.....
Wat knap dat je zoveel bent afgevallen, kan me voorstellen dat dat zeker kan helpen. En wat een lange en heftige periode . Gelukkig lijkt het nu aan te slaan dus hopen dat het ook innestelt. Ik ben op dit moment nog aan het wachten op menstruatie. En daarna beginnen met 75 spuiten. Vorige keer is afgebroken door vakantie. Dus ben uitgerust en kan er weer tegenaan hoop ik