Beginnend buikje...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Julie, 10 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    Ik heb een vraagje, ik ben zelf nog niet zwanger (denk ik toch niet :scratch: maar ik vraag me al enkele dagen iets af, gewoon domweg door er over na te denken ...

Vanaf wanneer begonnen jullie, zwangere vrouwen een buikje te zien / voelen? Ben wel eens benieuwd ...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Bij mij begon je t met 12 weken al echt te zien. Mede doordat mn darmen en placenta voor in de buik liggen. T leek net alsof ik gewoon 'vet' werd. Maar volgens de vk is dit heel normaal. Nu begin ik een mooier buikje te vormen. Ik zal volgende week foto's plaatsen van 12 weken en dan van 16 weken.

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Bij mij zag je het, achteraf gezien, met 8 weken al een beetje. Toen waren we op vakantie en als ik de foto's terug zie, zie ik het zeker ! Maar dan kan het ook nog zo zijn dat je een beetje bent aangekomen ... ;) (mensen denken dat dan)

Met 9 weken was het carnaval en ik had een Chinese jurk aan van zijde. Toen zag je echt al een klein buikje !

Ik moet er wel bij zeggen, ik heb normaal maat 34 en totaal geen buik, dus het kan zijn dat het daarom meer opviel toen ! Maar ik was er wel heel trots op ! (en nu nog steeds !) :D

Groetjes,
    Nikki F

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik paste met een week of 8 al niet meer in mijn broeken (maat 36). Ik kon net in de broeken van mijn tante die ik had geleend (maat 40).

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik paste met 12 weken niet meer in mijn gewone broeken ben vanaf toen al positie kleding gaan dragen.

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

bij mij is mijn buik echt gaan groeien vanaf 18/20 wkn kijk maar in mijn album, het hangt er ook vanaf hoe sterk je buikwand is, tenminste dit zij mijn vk, ze gaf aan dat ik een hele sterke buikwand had en dat dit de reden was.

ik vind het alleen maar leuk dat je het nu echt goed ziet.

gr saskia

7. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben nu 7 weken en je kunt het al echt zien! Er vragen zelf al mensen hoe ver ik ben!!! :confused:
    Het is wel mijn 2e, dan ziek je het sneller volgens mijn moeder...Ik heb ook totaal geen buikspieren en als ik aankom gaat het alleen op mijn buik zitten...Enne ik hou mijn buik nu ook veel minder in denk ik... ;)
    Groetjes Jessica

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ben nu 14 weken en zie net een hele kleine bolling... Is bij 12 weken ongeveer pas begonnen ;)

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik ben nu zelf 13 weken vandaag en je begint het toch al aardig te zien vind ik.

10. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

hallo, bij mij zie je het ook al aardig hoor. Trots dat ik ben!! Ik ben nu vandaag precies 15 weken en verbergen kan ik het niet meer. En dat wil ik ook helemaal niet. Ik loop echt al een beetje trots te pronken met dat kleintje in mijn buik. Je begon het al te zien met ongeveer 13 weken.

Groetjes,

11. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    hoi hoi
    bij mij zie je ook al een buikje :D
    het is wel grappig want met me vorige zwangerschap had ik helemaal geen buik tot 5 maanden toen kreeg ik pas een buikje en nu heb ik al een klein buikje echt leuk :D
    groetjes chantal

12. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ook vanaf de 7 weken dat ik niet meer in mijn broeken paste (32/34) ..maarja is 3e zwangerschap dus wie weet gaat het dan allemaal sneller ..anyway nu heb ik al een fliunke buik voor 17 weken ik yep ik ben der trots op :D

13. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Mijn broeken pastte me met 10 weken niet meer. Vanaf een week of 14 begon je echt wat te zien. En nu sinds 5 weken lijk ik wel een paar centimeter per dag te groeien. Ik heb nu echt een behoorlijke buik.

14. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ik geloof ook in week 7/8, kon nog maar 3 broeken aan :)

15. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

ben nu 7 weken en bij is het al heel goed te zien

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    week of 8 denk ik...
    zo erg dat mensen nu al vragen; hoe lang moet je nog?
    hahaha ik zeg dan meteen; je kan beter-> vragen hoever ben je! :)

17. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    WOW romana, wat een buik!!! Gewoonweg prachtig dat je dit vanaf het begin al hebt!!!
    jij kan het niet meer verzwijgen voor anderen zeker :) Super!

18. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    en oh anniek, ji jhebt ook al zo een leuk tonnetje!

goh, ik hoop dat als ik zwanger ben , je het ook meteen ziet:) zalig gewoon!

Deel Deze Pagina