Sinds een weekje heb ik het gevoel dat mijn schaambot een stuk gevoeliger is. Als ik opsta na een tijdje gezeten of gelegen te hebben doet deze een beetje pijn en voelt het alsof er een soort druk op rust. Nou is dit natuurlijk ook zo (bijna 33 weken zwanger), maar ik heb geen idee of dit normaal is. Ook voelt het alsof er steekjes/speldenprikken doorheen schieten soms. Ik dacht zelf in eerste instantie aan een beginnende bekkeninstabiliteit, maar ik heb verder geen last van mijn rug of stuitje oid. Iemand die klachten herkent en enig idee heeft wat dit kan zijn?
Hmmmzzzz.. Ja denk je? Dan zou ik wel blij zijn, want op BI zit ik natuurlijk echt niet te wachten.. Meer dames die dit herkennen als indalingspijn?
Hi meiden, thanks voor jullie reacties! De vlos dacht ook aan indaling en omdat ik heeeeel benieuwd was hoe de baby dan nu zou liggen (bij de vorige controle lag ze in stuit) en het echo-apparaat toch in de ruimte stond waar de controle was, hebben we gelijk even stiekem gekeken. De vlos (geen echoscopiste, even voor de goede orde) zei: "ik heb er echt de ballen verstand van, maar ik kan nog net een hoofdje van de billetjes onderscheiden, dus zullen we gewoon even kijken?" And so we did En ze lag prima en al een klein beetje ingedaald dus. Ik ben gerustgesteld!
Ook alert zijn op blaasontsteking! Had het ook rond die termijn, dacht zal er wel bijhoren, maar had bijna ongemerkt dus een fikse blaasontsteking en knapte weer een heel eind op na een kuur.