hey, ik heb sinds gisteren een erg zware verkoudheid,keelpijn,en koorts, ik ben naar de dokter geweest maar mag niks van medicatie nemen, weten jullie soms middeltjes om van mijn verkoudheid af te raken, ik voel me zo ellendig!! groetjes ale:
lekker kopje warme kruiden thee met citroen en lekker slapen meid. beterschap.. sauna is niet goed te veel temp verschil.. geloof ik.. misschien mag je wel stomen.. vraag het anders even aan de verloskundigen
Thee met citroen of met een beetje honing, zoute dropjes voor je keel maar niet te veel, warme anijsmelk en stomen met kamille. Beterschap. Oja gemberthee drink ik altijd wanneer ik verkouden ben met honing. Het smaakt en ruikt vies maar het helpt bij mij wel. Je gaat er goed van zweten.
Ik ben vorige week naar de apotheek geweest. Ik heb zoutoplossing gekregen in neusspray vorm. Het duurde een week voordat ik er af was. Honing en drop moest ik gebruiken voor mijn keel. Alleen niet te veel drop ivm bloeddruk... Sterkte...
dankje wel dames voor de tips, ik heb nu een felle hoest, ik hoop dat ik er snel vanaf kom, en dat het niet schadelijk is voor de foetus al dat kuchen!!! xx
Weet het heb ook net een verkoudheid gehad en je krijgt enkel een briefje voor je werk,echt erg! Voor men neus heb ik physiomer gekregen is inderdaad een zoutoplossing en helpt toch iets maar werkt trager dat wel! Rusten en veel slapen helpt ook! Heb ook een kruidenthee bij de apotheker gaan halen die mocht bij de zwangerschap maar alles goed vragen als je iets gaat halen! veel beterschap gewenst!
dankje dames, nog even een vraagje, hebben jullie ook af en toe bruin verlies gehad, maar heel licht bruin verlies en heel weinig??? was even nieuwsgierig misschien is da t van al dat hoesten??? hoop dat het niet teveel kwaad kan