hallo dames.. ik ben 15 weken zwanger en sinds enkele dagen pijn aan mijn schaambeen die steeds erger wordt.. eerst was het alleen net alsof mijn schaambeen blauw was als ik eraan kwam... maar nu voel ik het de hele dag.. met zitten, staan lopen ect!! er is bij mijn weten niets gebeurt waardoor ik het gekregen zou hebben ben niet gevallen en heb me niet gestoten... ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap.. iemand tips om de pijn te verlichten??
Even overleggen met je vlos, maar ik denk dat die adviseert om contact op te nemen met een bekkentherapeut. Mogelijk heeft zij een goede voor je?
Ik heb het ook niet gehad de 1ste zwangerschap, nu vanaf 29 weken kon ik haast niet meer lopen. Gelukkig gaat het sinds een paar dagen weer beter. Het enige wat er op zit is contact opnemen met een bekkentherapeut idd. Zeker gezien je termijn. Anders wordt het waarschijnlijk alleen maar erger en je moet nog wel even. Tips: rust nemen en niet teveel overbelasten, en de oefeningen doen die je van de bekkentherapeut krijgt. En niet helemaal stil gaan zitten want daar wordt het over het algemeen ook niet beter van. Sterkte ermee......