Hallo meiden, ik overweeg herbalife te gaan doen om wat gewicht te verliezen (8-10kilo) 2 vrienden van mij hebben dit gedaan (zijn nog bezig) en al 14-18 kilo kwijt! Maar nu hoor ik ook verhalen dat het niet werkt/slecht is/ veel geld kost. Weet iemand wat de kosten ongeveer zijn per maand/week? En of het werkt enz.. Ik hoor graag ervaringen, meningen en tips!
Een oud collega van me heeft het gedaan. Viel daar idd snel veel mee af maar zodra ze er mee stopte vlogen de kilo's er ook weer aan. Zij vertelde mij toen dat het 5 euro per dag kost. Verder hoor ik er veel slechte verhalen over dat het slecht voor o.a. je nieren zou zijn.
ik heb het ooit ook gedaan, en ik vond het altijd pillen slikken maar beetje vaag... de thee was echt super lekker, maar ook super duur. En ik lustte maar 1 smaakje van de shakes, dus lekker beperkt ben je dan. Ik heb het later nog een keer gedaan (toen ik de afgevallen kilos + wat extra kwijt wilde) en toen lukte het voor geen meter. Ik doe het niet meer, ik vind het te duur, en niet lekker genoeg (oke... de choco repen zijn weer extreem lekker waardoor ik die weer meer wilde eten dan mocht)
Ik vond het heel vies en ja als je elke keer je 'maaltijd' overslaat omdat je het niet te pruimen vindt, val je ook wel af En het was duur.