herbeoordeling

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door NJD, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJD

NJD Nieuw lid

23 aug 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Op 23 augustus heb ik jullie een bericht gestuurd dat ik onverwachts zwanger ben geraakt maar dat mijn wia in september zou eindigen. Jullie gaven mij als advies om wijzigingsformulier in te vullen dat mijn gezondheid is verslechterd. Ik heb dat gedaan en heb alleen een email gekregen dat ik geen recht heb op een herbeoordeling omdat mijn klachten zwangerschapsgerelateerd zijn, maar dat klopt niet want ik heb juist de wia uitkering gekrgen omdat ik al 2 jaren therapie heb gehad voor.mijn bekken en daarna nog een half jaar revalidatie in het ziekenhuis. Ik zou sowieso opgeroepen worden voor een herbeoordeling in juni/juli maar dat is ook niet gebeurt. Ook daar.heb ik achteraan gebelt maar ook niks van gehoord. Sorry voor het lange verhaal, maar kunt u mij vertellen wat ik nu nog zou kunnen doen.

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste NJD,

Het gaat hier om een inhoudelijke beslissing. Zonder dossier kan ik hier niet inhoudelijk op ingaan.

Wanneer je het niet eens bent met een beslissing van UWV kun je hiertegen bezwaar maken. Een bezwaarprocedure kost echter veel tijd, en vaak is het helemaal niet nodig om bezwaar te maken.

Ik raad je daarom aan om eerst contact op te nemen met de collega die je aanvraag heeft behandeld. Hij kan je uitleg geven over de beslissing. Komen jullie niet tot een oplossing, dan kun je alsnog bezwaar maken.

Als je geen directe contactgegevens van deze collega hebt, kun je contact opnemen via UWV Telefoon (0900 - 9294).

Actuele informatie vind je hier.

Met vriendelijke groet,

Robert
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Deel Deze Pagina