Wie o wie weet hoe deze gaatjes in de trui kunnen komen. De trui is een keertje gedragen. Na het wassen zitten er 14 (!) gaatjes in deze trui. In de rest van de was zitten geen gaatjes.
Balen zeg! Zit er misschien een haakje in je wastrommel van het wasmachine? Misschien heeft deze trui aan de buitenkant gezeten en meerdere malen ergens achter blijven hangen.
Dat komt omdat er een haakje in je wasmachine hebt. Als je even met je hand langs de trommel gaat, voel je als het goed is dat er ergens wat verbogen is gewoon terug duwen dan is het probleem opgelost!
Kan ook te maken hebben met de kwaliteit van het shirt. Citaat: ( ben lui ) Tijdschrift Libelle vroeg het aan Sophie Knottnerus van het TextielMuseum, die het op haar beurt vroeg aan de vakmensen uit het Textiellab van het museum. Volgens hen ligt de oorzaak, zoals je zelf waarschijnlijk al eens hebt gedacht, inderdaad bij de kwaliteit van de stof waar veel shirts van worden gemaakt. “Een T-shirt wordt meestal gemaakt van single jersey, ofwel stof gebreid met één draad. Als zo’n dun draadje breekt, heb je dus meteen een gaatje in de stof. T-shirts die zijn gebreid met twee draden hebben minder snel last van gaatjes, maar omdat dit veel duurder is, kiezen veel kledingproducenten voor een enkele draad.
Oke dat is wel raar, je zou toch haast denken dat er iets scherps in de wasmachine is meegedraaid, heel vreemd ieder geval
De wasmachine is vrij nieuw. Ik zal zo eens als de kinderen op bed liggen in de wasmachine voelen of ik iets scherps vol. De trommel zat niet heel vol. Ik was om de dag omdat ik een hekel heb juist aan bomvolle trommels. Denk dat die driekwart vol zat. Als er iets scherps zit, zou je denken dat er meerdere items deze gaatjes hebben. Al ben ik blij dat dat niet zo is Het was een dure trui van Vingino (heb zelf gelukkig niet volle pond ervoor betaald, maar zuur is het wel na een keer dragen). Kwaliteit van dat merk vind ik laatste twee jaar wel stukken minder moet ik zeggen! Nu ik dit type, bedenk ik me dat ik in twee shirts van Vingino van de zomer ook gaatjes had.
Heb zelf pas een nieuw trui gekocht en ook gaatjes erin niemand die weet waar t van komt en heb t al vaker gehad ook bij verschillende merken en kwaliteit van duur tot goedkoop
Zou dat het kunnen zijn? Zat een spijkerbroek van m’n dochter bij. Maar vind dit wel heel veel. Ik zeg: mooie trui voor het kinderdagverblijf
ik doe spijkerbroeken altijd de knoop dicht en soms is het bij de peuter nog een schuifje, dan zet ik hem vast met een veiligheidsspeld. De broek dan, niet de peuter