Onderzoek naar misbruik peutergroep Tilburg

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sahara, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahara

Sahara Niet meer actief

Onderzoek naar misbruik peutergroep Tilburg

De zedenpolitie en het Openbaar Ministerie zijn naar aanleiding van een aangifte en twee meldingen een onderzoek begonnen naar mogelijk 'grensoverschrijdend gedrag door een volwassene’ bij een groep van peuterspeelzaal Boemerang in Tilburg.
    De ouders van de kinderen uit de peutergroep zijn dinsdagavond op een bijeenkomst bijgepraat en de ouders van de kinderen in andere groepen zijn woensdag met een brief geïnformeerd.
    Volgens meldingen van ouders hebben hun kinderen uitlatingen gedaan over het grensoverschrijdend gedrag. Er zijn op dit moment geen verdachten, zo staat in de brief.

Onderzoek naar misbruik peutergroep Tilburg - DePers.nl

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Mijn dochter zit daar dus... Ik snap niet dat ik dit via Nu.Nl moet lezen! Ik weet van niks en ben dus nu druk aan het bellen maar kom er niet door.....

Ouders zijn dus niet op de hoogte! (dochter was er gister nog een hele ochtend)

3. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt. Erg om dit hier te moeten lezen voor je!

4. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Nog steeds niemand te pakken gekregen. Hoofdkantoor zegt niks.....

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat vreselijk dat je dit zo moet horen:x

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Misschien zit je dochter niet op de betreffende groep. Ouders van kinderen uit andere groepen krijgen vandaag een brief.
    Neemt niet weg dat je gek van de zorgen moet zijn maar probeer je wat gerust te stellen.
    Liefs!

7. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Zover ben ik nu dat ze er niet zit. Maar alle groepen (er zijn er maar 2) hebben wel dezelfde juf!

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mooi verhaal... wellicht mocht de juf er vanochtend niks over zeggen van haar leidinggevende?

ik denk dat er vandaag VEEL kindjes op die groep heel vroeg thuis zullen zijn.

79mama79 en idioot dat je dat in de krant moet lezen ja
    dat is kan ECHT niet.

9. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Inmiddels weet ik hoe of wat. MAg er niks over zeggen. De media mocht dit ook nog niet weten. Het is op 1 of andere manier uitgelekt. Vrijdag zou er meer duidelijkheid komen.

10. Saskia78

dan ben ik toch wel heel benieuwd wat voor grenzen er zijn overschreden... en hoe dat zit met die wel/geen verdachten.
    dat is toch raar?

overigens kan grensoverschrijdend gedrag ook een zoen op de mond zijn geweest waar een ouder van over de stress is geraakt
    er hoeft niet perse veel aan de hand te zijn
    eigenlijk weet je gewoon niks nu.... heel irritant voor 79mama79 lijkt me

11. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik weet nu wel hoe of wat en wat er gebeurd is, kan echt niet. Dat de zedenpolitie hier nu voor ingschakeld is, is dus niet voor niks. Ws komt er vrijdag meer info. En dan ook officieel want wat nu naar buiten is gebracht, is dus uitgelekt en niet alles klopt in de berichten.

12. Saskia78

79mama79: nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig toch..
    want zeker de combinatie van "zedenpolitie is terecht" en "er zijn geen verdachten" vind ik nogal raar.

of is die er wel.. maar willen ze die voorlopig nog even tegen de buitenwereld beschermen tot men zekerheid heeft over de beschuldigingen?

13. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Sorry dat ik zo onduidelijk ben, maar ik heb dus een moeder gesproken die er bij betrokken is. En er is duidelijk gezegd dat er ivm onderzoek naar de verdachte (die nog niet gevonden is maar vermoeden is er wel) niks naar buiten mag komen

14. Saskia78

nou blijkbaar komt er genoeg naar buiten anders had jij het ook niet geweten :)

ook op nujij.nl zitten overigens mensen die wel roepen dat ze iets weten maar niks zeggen...

nouja.. we'll see.

15. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    ik heb een moeder gebeld die ook een kindje daar heeft, en helaas bleek dat ik meteen de moeder te pakken had die er bij betrokken is.....

16. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Zal ik wel zijn dan.....

17. Saskia78

hehe dat lkan natuurlijk...

succes met de situatie in ieder geval

18. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Volgens mij stelde jij een vraag net of niet? ;) Ik ga er verder in het openbaar niet meer op reageren. Pas als het officieel naar buiten wordt gebracht, en er zijn vragen zal ik dat doen.

Zover ik nu kan oordelen, is er bij de groep van mij dochter niks gebeurd.

19. Saskia78

ja idnerdaad.. komt vooral omdat ik het een raar verhaaltje vind zegmaar :)

nouja.. ik wacht het wel af.
    je zou toch bijna je kind nergens meer heen durven laten gaan
    opsluiten in de kelder zou je bijna "wel zo veilig" gaan noemen dan.

20. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Het is idd een raar verhaal en zoals ik al zei, klopt de helft ook niet. Maar ja dat krijg je als het zomaar ergens uitlekt en iedereen geeft er zn draai aan.....

Vrijdag komt er meer info

Deel Deze Pagina