Wie kijkt dat weleens? Ik vind soms dat die meiden echt veel laten voor iemand die niet altijd (en dat al voor de camera) zo liefdevol blijkt te zijn. Zoals de afgelopen uitzending. Ik vind het wel knap dat ze het durven, hun gevoel volgen maar bij sommige denk ik echt volgens mij kun je er liever nog even verder over nadenken..
Ook ik kijk het, wel via uitzendinggemist maar toch. Heb die van gister nog niet gezien. Ik snap wat je bedoelt. Vond dat bij het programma 'vakantieliefdes' nog erger. Liefde maakt blind en dat heb ik gemerkt. Heb 3 jaar met een Turk gehad. Bijna alles opgegeven voor hem. Stond op het punt daaarheen te emigreren. Totdat ik uit had gevonden dat hij mij bedrogen heeft en zijn liefde voor mij niks betekende. En de 'ik hou van jou' een grote leugen bleek te zijn. Maar vergis je niet in Nederlandse mannen hoor! Daar zitten ook 'foute' types tussen. Maar dat zullen sommigen ook al hebben ondervonden. Maar als je dan de miststap heb gemaakt zijn je familieleden enzo dichtbij. Maar goed sommige mannen zijn wel serieus, zoals met die meid die hoogzwanger vertrok. Rest van seizoen niet gezien.