Pfffff heb ik weer!!!! Mijn oude koelkast was kapot. Zag er niet meer uit, laatjes etc. kapot, vriezer binnen een week helemaal dichtgeijst, dus heb een nieuwe koelkast gekocht. Even rondgekeken naar verschillende koelkasten. Niet al te duur maar wel kwalitatief goed. Werd ie gister bezorgt, ik m netjes 8 uur laten aclimatiseren, doe de stekker erin ... Een geratel joh! Niet normaal zo'n herrie. Nou had ik gelezen dat ie waterpas moest staan. Dus wij zelfs helemaal een waterpas aangeschaft. Stond waterpas maar blijft ratelen GRMBL!!!! Ik LG gebeld voor een monteur, neemt ie binnen 2 dagen contact met me op om een afspraak te maken dus zit gewoon zonder koelkast. Wat zouden jullie doen? Geduld hebben of terugbrengen of iets anders? Iemand al een keer met probleem gekampt of ervaring met de service van LG? Thx...
Ons hele huis staat niet waterpas dus kan me haast niet voorstellen dat het daar echt aan kan liggen. Ik zou overigens niet akkoord gaan met een reparatie (tenzij de monteur het gelijk kan verhelpen). Je koopt een nieuw product en daarvan mag je verwachten dat ie het meteen goed doet.
Hij staat juist onwijs waterpas, want je kan aan de onderkant de koelkast zo verstellen dat ie waterpas kom te staan en dat hebben we gedaan met een waterpas op de koelkast. Vind het gewoon belachelijk dat de monteur pas na 2 dagen kan bellen om een afspraak te maken. Ik vind dat je van een gloednieuwe koelkast mag verwachten dat er meteen wat aan gedaan word.
Precies! Je koopt toch niet iets in de winkel met de intentie om het gelijk te moeten repareren! Trouwens...via welke winkel heb je de koelkast gekocht? bij ons werd de koelkast geinstalleerd door de winkel. Misschien kun je de winkel benaderen?
Heb m bij de keukenloods gekocht. Ik heb gekozen om hem zelf te installeren. Dit ook omdat hij niet meteen aan kan dus je toch niet kan zien als er gebreken zijn. Ook hoefte hij niet op een waterkraan of iets aangesloten te worden.
Nou dit is gewoon een DOA ( dead on arrival.) En dan heb je gewoon recht op een nieuwe. Je kan toch niet zonder koelkast zeker niet met die hitte die ze voorspellen.
ID waar heb je hem gekocht? Dit mag niet gebeuren!! en ze worden toch altijd door de mensen helemaal neer gezet?? Hier altijd wel. IK ging er weer mee heen als ik jou was.
ik zou gewoon weer bellen. (keukenloods en/of lg) en zeggen, ik heb een nieuwe koelkast gekocht die het niet doet, en ik wil een nieuwe. Zie het zo, als je iets bij de blokker koopt wat kapot is, ga je toch ook terug.... En idd, met de warmte die ze voorspellen en een verjaardag in het vooruitzicht moet je een koelkast hebben.
ik heb een paar jaar geleden een wasmachine van LG gekocht, nou ook nooit weer een LG (telefoon van LG was ook een ramp) na een paar maand moest er al een neiuw moederbord in de wasmachine, en na een paar maand weer ik denk intotaal al 4 of 5 keer een monteur geweest en elke keer wasde moederbord stuk. het was een AA zuinige wasmachine, best prijzig, maar alleen maar ellende. voor ons geen lg meer
Wij hebben er 1 van samsung gehad, die deed dat ook. Hij maakte altijd wel geluid maar soms ging die KEIhard aan, dat je 's nachts gewoon wakker van werd zeg maar. Waarschijnlijk is hij plat vervoerd? Dat zou de enige verklaring kunnen zijn. Anyway, ik vind wel dat ze sneller service moeten verlenen, aangezien het waarschijnlijk hun fout is..
Jah, ik zoek wel altijd de recenties enzo op internet voor ik overga tot aanschaf. En deze waren gewoon goed. Ik heb een tv van LG waarmee ik nog nooit problemen heb gehad, ben er supertevreden over, maar kan me heel goed voorstellen dat, als je er een slechte ervaring mee hebt gehad, je nooit meer aan dat merk gaat. Ik heb even besloten mijn verstand op 0 te zetten en maar gewoon aan het werk te gaan en het telefoontje van de monteur af te wachten en anders zou mijn vriend vanavond bellen. Die is hierin wat mondiger.
Hoelang heb je hem nu? Misschien heb je hier iets aan? Art. 7:24 lid 1 BW - BW Boek 7 - Artikel 24 lid 1 Burgerlijk Wetboek Boek 7 :: Lexius.nl Wel vervelend zeg zo met May z'n verjaardag voor de deur en de warmte.:x
Thx Sen, zal het eens rustig doorlezen als ik klaar ben met werken. Idd heel vervelend, hoop dat alles goed komt voor het weekend.